BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2017-06-01

išsiųstas laiškas

meile,

pirmiausia noriu pasakyti tau, jog esi nuostabus. mes neišsikalbame, todėl parašysiu tau. parašytas žodis man didesnis ir svarbesnis nei pasakytas, todėl skaitydamas suprask rimtą turinį ir dar rimtesnius ketinimus. ir nepamiršk - tu - nuostabus, tu - puikus.

kaip ilgainiui tampa įprasta, turiu atsiprašyti, jog esu tavo problema. gal bėda tame,  jog esu tokia jautri ir prieraiši, jog dėl smulkmeniškumo viskas tampa užkoduotomis žinutėmis. visą gyvenimą neblogai valdžiau savo familiarumą ir pažeidžiamumą, kol į savo keistą pasaulį neįsileidau tavęs ir štai - nebemoku kontroliuoti, nebemoku tvarkyti savo problemų neužkrėsdama jomis ir tavęs. suprask, noriu, kad su manimi tau būtų gera ir jauku, o ne kad sėdėtum su manimi palinkęs prie stalo kaip negabus studentas prie aukštosios matematikos vadovėlio ir bandytum išspręsti mano uždavinius. gal aš nemoku būti gera mergina? tie geros merginos indikatoriai? aš neveiksni šalia jų. nepastebėjai? švelnumas, jaukumas, dėmesys ir rūpestis, supratingumas ir palaikymas, meilė ir šiluma.. tiesiog. juk neprieštarausi jeigu sakysiu, kad esi nusipelnęs kur kas daugiau? saugaus femmine fatale modelio, apie kurį kažkada tau jau pasakojau.. tik pagalvok apie tai. aš suprasčiau.

negaliu nusikratyti pojūčio, kad esu sukurta būti viena. gal mums nereikia priešintis visatai ir bandyti suvesti amžinos bėdelės ir tavęs? aš jaučiuosi kaip tavo naminis gyvūnėlis, kurį tau smagu rasti namie, kai kažkada grįžti. bet aš.. noriu auginti šunį su tavimi, o ne pati būti naminuku.. pagalvok apie išsisukimus nuo prievolių, apie galimybę netrukdomai grįžti į savo per metus susikurtą ritmą, grįžti namo kada nori be rūpesčio, kad reikia išvesti pasivaikščioti savo gyvūnėlį, kaip tikras katinas, kaip ir anksčiau, galėsi džiaugtis savo laisve ir nebebūti atskaitingas, nebereikės žaisti medaus mėnesio, kas ir taip nėra tavo stiliaus žaidimas. be pasiteisinimų galėsi susitikinėti su savo ex'ėmis arba potencioliomis kandidatėmis (gal aš ir kvaila, nes nesuprantu, kada pati einu į pasimatymą, o ne arbatos išgerti, bet man nereikia atskiro paaiškinimo, kai (mano) vaikinas eina į pasimatymą su (kita) mergina).

dar vienas svarbus dalykas - man neramu, jog užkrėčiau tave nesėkmingumu, tuo pojūčiu, jog nesi protingas. matai, visa tai aš? bet, gražuoli, tikiu tavimi, tavo sėkme, tavo galimybėmis ir gebėjimais, tavo likimu. neužsimušęs išmokai važiuoti dviračiu, perprasi ir taf'ų subtilybes. tu esi įžvalgus, turi ir visada turėsi palaikymą bei pagalbą. negali pasipriešinti visatai, kuri skatina tave žengti toliau. gali bandyti man prieštarauti, bet draudžiu tau kada nors sakyti ką nors priešiško apie save. girdi? d r a u d ž i u. 

l.


0 pastebėjimai: