BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2017-03-20

happiness begins with you

ar aš viską galiu? t a i p
aš esu pakankamai kantri? t a i p
ar aš galiu sukurti kažką tobulo? t a i p 
ar aš esu pakankamai stipri? t a i p 
ar aš pakankamai kūrybinga? t a i p
ar aš galiu rasti išeitį bet kokiai situacijai? t a i p
ar aš pakankamai graži? o t a i p :)
ar galiu išmokti viską, ko noriu? t a i p
ar aš esu pakankama? taaaip!!!
aš esu moteris, todėl mano prigimtyje užkoduotas gebėjimas viską suspėti, viską sugebėti, nepaklysti sparčioje nūdienoje ir surasti išeitis iš bet kokio kuriozo. aš esu pakankama pati sau, verta pagarbos, meilės ir dėmesio, todėl negaliu priimti nebūtinos kritikos, pasiūlymų taikstytis su situacijomis, kurios man nepatinka. mano laikas - jo daug, jis malonus, bet jis - ne begalinis, todėl kiekviena diena turi būti sutikta su šypsena, su džiaugsmu, su pakylėjimu. taip ji turi būti ir palydėta. akys, žvilgančios nuo meilės ir susižavėjimo, lūpose - žaižaruojanti šypsena, o visame kūne - aukso gijomis sklindanti pozityvi energija - čia aš, čia moteriškumas, čia pakankamumas!

0 pastebėjimai: