BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2016-12-14

what's going on in that beautiful mind

tu mielas, pasiilgtas ir geidžiamas katine, prašau ir maldauju, nepriversk manęs niekada tavęs įsimylėti, nes turėsiu imti tavęs neapkęsti. niekuomet pats neįsimylėk manęs, nes taip irgi imsiu tavęs nekęsti. jeigu tau patinka mano keistumas, tai priimk ir su juo judančią beprotybę, mėgaukis kasdiena nekeldamas nereikalingų klausimų. 
mes neturime galios planuoti, nuspėti ateitį ar sukurti kažką neapsakomo. viskas, ką galime - tai susidoroti su komplikacijų kupina galva, susitvarkyti požiūrį ir taip mėgautis tuo, ką turime čia ir dabar, negalvodami apie tai, jog to nebebus rytoj, nes to tikrai nebebus, ir sakau taip ne dėl to, kad esu blogio pranašas, o todėl kad tokia realybė, tokia yra gyvenimo piktdžiuga. 
du žmonės negali būti ilgaamžiu vieniu, kai vienas iš jų netiki meile, kai jie abu - šaltos racionalijos, matematikos abituriento sąsiuvinyje prieš valstybinį brandos egzaminą. mums draudžiama įsimylėti, tačiau leidžiama džiaugtis. jaučiu, kaip mano širdis sušyla vien pagalvojus apie tavo vardą, kaip pasidaro gera, jauku ir ramu viduje, kai tu greta, kai jaučiu tavo dėmesį, kai sakai ką nors ir kiekvienas žodis skirtas man. su tavimi aš tampu tau pasišventusia egoiste, kuriai reikia daug valios pastangų, kad pasipriešinčiau banaliam ir laikinam šūkiui "myliu tave!". būkime didesni už tai, būkime stipresni tuomet, kai turėsime išgyventi dar vieną ir jau realų išsiskyrimą. siekime kažko drauge, kad būtų lengviau, atėjus laikui be skausmo ištrinkime tai, kas taps nebereikalinga. tiesiog būkime.

0 pastebėjimai: