BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2016-09-18

su tavimi ar be tavęs

su tavimi ar be tavęs noriu viskuo džiaugtis. 
rudeniu ir greitai pasklisiančiomis jo spalvomis. pažirsiančiais ir šiugdėsiančiais lapais, jaukiu šlamesiu, vėjo sukeliamu malonumu. vėlyvais vakarais, kai skęsti vilnoniame meztinyje ir slepi pėdutes senelės megztose kojinėse, kai siurbčioji arbatą ir vienintelis kitas garsas - tai verčiami skaitomos knygos puslapiai. prie jaukios melancholijos trūktų tik rankų - tų tvirtų ir šiltų, kur apkabinusios imtų byloti - tu saugesnė už patį saugumą, tu reikalinga, tu - man, o aš - tau.
su tavimi ar be tavęs noriu persikelti į jaukumo ir šiltumo pasaulį, kuriame nėra vietos nenuoširdumui ir dramoms. čia vien maloni šiluma, kutenanti vidų, rusenanti it amžinoji ugnis. čia širdelė apsąla nuo gyvenimo grožio ir ištirpsta visos problemos. čia palaikymas - tau mano, o man - tavo. čia mano vidinė jėga, kurios tau reikia, kad laimėtum savo asmeninius mūšius. čia tavo vidinė jėga, kurios man reikia, kad laimėčiau savo asmeninius mūšius. čia tikėjimas vienas kitu ir galimybės apsigaubti vienijančiu poreikiu būti drauge.
su tavimi ar be tavęs noriu šypsotis. šypsotis taip ir tiek, jog blogis, su kuriuo susidurčiau, imtų tirpti savaime. kovoti pasirinkus šį ginklą ir skinti pergales vieną po kitos. ir jeigu tavęs nebūtų šalia, jeigu tu nebūtum mano gretų karys - na ką gi - mes abu šį tą prarandame ir gauname kažką kitą. gyvenimas - tai mainai. norėčiau mainytis su tavimi magija, kurti stebuklingas istorijas, šilčiausius epizodus, bet, patikinu - galiu ir viena.
su tavimi ar be tavęs noriu priversti pasaulį švytėti, nužengti kažkur toli, leistis į laukinį nuotykį, krykštauti ir mėgautis laisve, dalintis gėriu su kitais, kurti užburiančius ir kvapą gniaužiančius momentus.
su tavimi ar be tavęs noriu čiauškėti be galo ir įsimylėjusiu balsu dalintis įspūdžiais, patyrimais ir mintimis, kuriuos girdėdamas pamanytum "geriausia mano mergina". ir noriu to paties iš tavęs. tu protingų šnekų, lygiagretaus dalinimosi ir žavesio, kuris būtų tiltu tolyn.
su tavimi ar be tavęs noriu kurti save. gerą, linksmą, nuoširdžią, protingą ir naivią, gyvenimą mylinčią mergaičiukę, kuriai nė motais tai, jog ne viskas gerai, tai, jog dabar tu kažkur marso platybėse, o aš plutono glūdumose.
su tavimi ar be tavęs, galų gale, bus visai nesvarbu.
nes bus gerai taip, kaip bus.
taip, kaip yra.


apkabinu, atsisveikinu, nieko nesigailiu.

0 pastebėjimai: