BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2013-04-01

love is my secret

kai galvoju apie meilę, galvoju apie pasiaukojimą, apie visos savęs atidavimą kitam žmogui - mylimajam. tariant šį žodį apsąla širdis, atrodo, jog burnoje tirpsta iki šiol dar nepažinto skonio pyrago gabalėlis, kojos virpa, o širdis šoka tokius šokius, kad jeigu kas nors tai matytų iš karto jos pasirodymą nominuotų aukščiausio lygio čempionatui. 

nemeluosiu, esu linkusi ciniškai atsiliepti apie meilę, įsimylėjėlius ir juolab save, bepretenduojančią į susižavėjusios merginos vaidmenį. aš netikiu, kad tai gali suveikti. nepaisant to, turiu tvirtą ir aiškią nuomonę - jeigu ieškau tobulo žmogaus atitikmens, ir pati turiu vengti trūkumų. jeigu netoleruoju kitų žmonių blogųjų savybių, ir pati tokių negaliu turėti, nes negaliu reikalauti būti toleruojama. tačiau aš puikiai suprantu, kad mano mintyse piešiami idilės natiurmortai negali atitikti realybės. be to, jog nėra tobulų žmonių, dažnai karščiausios mūsų svajonės atsisuka prieš mus tam, kad pasakytų: "viskas ne taip, kaip tu manei, kad yra."
visgi aš pykstu. aišku, mes visi nusipelnėme meilės. tačiau kaip čia yra, kad tokia galybė žmonių skiriasi, gyvena nelaimingi santuokose? man trūksta pavyzdžių, šeimų ar porų autoritetų, kuriais būtų galima šventai pasitikėti ir kurti tikėjimo kelią. manau, kad ilgainiui mes tiesiog pavargstame ieškoti to, kas atitiktų mus taip, kaip dėlionės detalė atitinka kitą detalę. o jeigu ir surandame ką nors bent truputį panašaus, leidžiame įvairiems socialiniams veiksniams viską sunaikinti, apkrėsti nepasitikėjimu, nuovargiu, melu. dėl to man liūdna. dėl to aš nesutinku mylėti. negaliu, jeigu nesu maksimaliai užtikrinta savo jėgomis: jog pajėgčiau puoselėti šį šiltą ir gal mitinį jausmą, jog nepatenkinčiau kito žmogaus poreikių ir jis nepatenkintų manųjų. aš kalbu apie abipusį supratingumą, palaikymą, intelektą, nuostabius pokalbius ir saugumo jausmą suteikiančią jo ranką ant savo peties, apie beprotybę, kuri užkluptų, kai sutikčiau jį, kai skirčiausi su juo..
tiesiog taip. aš nesimaivau, aš piešiu vaizdinius, kurie niekada netaps realybe, ir liūdžiu dėl to, kai liaujuosi kontroliuoti save.

0 pastebėjimai: