BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2012-09-19

ten, kur aš, ir tu


mudu abu kaip tie du herojai iš pasakojimo „ežiukas rūke“, maskatuojame kojomis, sėdėdami prie upės ir stebėdami apgirtusį mėnulį, keliaujantį per naktinį dangų ir kliūnantį už kiekvienos kiek aukštesnės eglaitės. filosofuojame, diskutuojame, ginčijamės ir krykščiame, netikime pasaulio negandomis, tariamės nepalikti vienas kito ir kartu kurti strategiją šiam nenuspėjam gyvenimo žaidimui. žaidimui, kurio vienintelė taisyklė būti kuo originalesniu ir pasikliauti vaizduote, nes tik ji veda tiesiausiu keliu į laimę ir sėkmę, į pozityvumą ir geras emocijas.
mudu svajojame apie kaušelį braškinių ledų traškiame vaflyje . dalijamės įspūdžiais apie teliūskuojantį mėlyname kibirėlyje vandenį ir vėjo nuo medžio nuplėšto lapo skrydį. tu sakai, kad moki skristi, o aš netikiu tuo ir drąsiai rėžiu, jog esi melagis. noriu priminti tau dedalą ir ikarą, bet susilaikau. juk abu žinome, kad mano bėda – intelektas, nesuvaldoma ir liauna it neseniai iš atžalos išdygęs berželis, kažkodėl apvainikuotas egoizmo žiedais. tavo problema - et, kur ji?
tave ir mane nuo pykčio (bet ne nuo ginčų) gina idėja, panašūs jausmai ir suvokimas, svajos ir audringa vaizduotė. mūsų principų ir užmojų aštrius kraštus nušlifuoja jūra-vandenynas – meilė gyvenimui. skirtumas tik tas, jog tu išgalvotas, o aš ne. bet dėl to ne gaila nei tau, nei man. nuo to tik geriau. abu neišskiriami šiurkščios realybės, kuriai spalvingas ir žavesio kupinas gyvenimas tas pats, kas hitleriui žydai, mažam vaikui žirnių sriuba, o man anglų kalba.


0 pastebėjimai: