BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2012-08-31

mamytei ir tėveliui

taip taip, dažniausiai aš tik skundžiuosi, tačiau nepaisant to esu laimingas ir turtingas žmogus. turiu gyvenimą, su kuriuo galiu daryti ką tik noriu ir galiu jį kreipti į bet kurią pusę. dar turiu keletą draugų ir keletą žmonių, kurie pasistengia ir pradžiugina mane. turiu meilės kruopelių ir daug dar neįgyvendintų planų, kurių realizacijos link žengiu su kiekviena sekunde. turiu tikėjimą bei viltį, turiu stiprybę ir kovingą dvasią, turiu pasaulį ant savo delno. galiu rašyti, mėgautis miegu, mokytis gaminti, nusikalbėti iki žemės graibymo, galiu jausti, nekęsti ir mylėti, galiu bandyti naujus dalykus, sutikti įvairiausius žmones, galiu kurti tai, ką noriu.
gimtadienius turėtume švęsti ir dovanoti dovanas ne sau, ne gauti jas iš kitų, o dovanoti tėvams, mylimiems ir kartais ne, nes tik jų dėka turime tokį nuostabų dalyką kaip gyvenimas, jų dėka turime tiek galimybių: jausti, patirti, mokytis, linksmintis, bijoti, grožėtis, kurti, griauti ir vėl kurti.
suvokiau tai pirmą kartą, gal dėl to, kad esu toli nuo šeimos, nuo daugelio draugų ir pažįstamos aplinkos. senstu, na, bet kas? man niekas netrukdo mėgautis tuo, ką darau, netrukdo taisyti klaidų, jas kartoti, mokytis ir neišmokti, kartoti pamokas, kartoti arba kurti kažką, užbaigti arba tęsti.
o, gyvenime.


0 pastebėjimai: