BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2012-07-21

tau ne

pabundu ir kumšteliais pasitrinu užmiegotas akis. matau gabalėlį vaiskios padangės, galvelę obels, aplipusios mažais vaisiais, dar tik ragaujančiais brendimo sirupo. suprantu, kaip nekenčiu tavęs dėl to, kad man patinki, kad ignoruoji ir meluoji, kada tau patinka, kad tikiuosi ir tikiuosi ko nors ir visada gaunu šnipštą. pykstu ir noriu verkti dėl to, kad gerų žmonių maža, nes jų niekam nereikia. blogu būti lengviau, gerieji tiesiog nematomi, o aš nė nedrįstu klausti, kokia gi tat prasmė stengtis elgtis dorai, teisingai. kaip kvaila, nes atsakymas visada tas pats: dėl savęs, nereikia imti blogo pavyzdžio, ko nors tikėtis mainais. bet tai nepadeda pykti mažiau, mažiau jaustis blogai, imti pasitikėti kitais ir nenusivilti su lig kiekvienu įkvėpimu. tai nepadeda nemėgti tavęs mažiau dėl to, kad man patinki. geriausia, ką galiu pasakyti, jog grūdini mane po to, kai paverti dar didesne kvaile nei paprastai. aš tik žinau, kad nesiilgėsiu tavęs ir negalvosiu apie tave. tai nėra taip jau sunku, kai įpranti. ir priežastis, dėl kurios stengsiuosi tobulėti, nebūsi tu.

0 pastebėjimai: