BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2012-05-28

tušti žmonės skamba garsiau

visą amžinybę nerašiau, nors buvo milijonai minčių, bet visos jos norėjo likti neviešintos, prašėsi nebūti užrašytomis ir taip, galbūt, sugadintomis. vėl skamba nickelback, tik šįkart daina if everyone cared. kaskart vokalistui kilestelėjus balsą suskausta daug labiau. nė nežinau ką, nes seniai tariausi neturinti širdies, sielą užkonservavusi, o sąžinę numarinusi. vis dėlto drebu ir norisi verkti taip, kaip ką tik verkė dangus. ir manyje viskas apsiniaukę, gal net labiau nei už lango. gal tai dėl asmeninių mano nesėkmių, nesugebėjimo dirbti vardan kažko, vardan tikslo ar svajonės. net atrodo, kad nesugebu iškelti sau uždavinio, kai niekuo netikiu, kai viskuo esu nusivylusi. noriu dėl to apkaltinti tuos, kurie mane nuvilia, neturi laiko, nors, gal, nieko neveikia, kurie leidžia sau tapti malonumų holikais, kurie nepajudinę nė piršto sako čia aš stengiuosi išsaugoti mūsų draugystę arba ilgiuosi tavęs. ar aš tikrai esu kalta dėl to, kad tokiame pasaulyje kaip šis, neturiu kuo tikėti ir pasitikėti? turbūt tai dar vienas dalykas, kurio reikia mokytis. mokytis žaisti gyvenimą ir taip ironiškai žvelgti į tai, kas bado tavo širdį. norisi verkti, klykti, šaukti ir viską daužyti, o po to susmukti kokiam kampe ir nykti, nykti, nykti, nes nemylėti neįdomu, o mylėti visą gyvenimą tik gamtos grožį ir vaikų šypsenas yra per sunku.

0 pastebėjimai: