BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2012-05-12

boys, boys, boys, i'm looking for a good time

gyventi man nuobodu, nes negaliu nieko tikėtis iš žmonių. apskritai kažkuo tikėti. net pačia savimi, nes svarbiausiomis minutėmis tampu didžiausia ištižėle. tai ne drąsos klausimas, nes man visiškai paprasta užkalbinti nepažįstamą žmogų, eiti į nepažįstamas vietas, daryti man nebūdingus darbus, kur neturiu jokios kompetencijos ir erudicijos. haruki murakami yra parašęs labai man tinkančius žodžius: niekas nemėgsta būti vienas, bet aš nepakenčiu nusivylimų. per jau beveik beveik devyniolika metų tų nusivylimų buvo tiek daug, kad man netgi pradėjo patikti būti vienai. arba visada esu nesuprasta, arba tie, kurie sugeba suprasti, nori būti kuo toliau nuo manęs. likimo ironija.
visai nesavikritiškai randu savyje tiek ydų, kad užtektų dar kelioms dešimtims žmonių. tiesa, skirtingai nei daugelis jų, visas jas galėčiau argumentuoti. niekaip nepavyksta nustumti į šalį tų nepakenčiamų negatyvių minčių. lieka tik tikėtis, kad greitai galėsiu likti ir fiziškai viena nuo kitų, nesiklausyti priekaištų ir nurodymų, ką ir kaip daryti, iš žmonių, kurie savo išmintimi nuo vilko bėgdami ant meškos užsišoko ir susigadino, mano nuomone, savo gyvenimus, o dabar bando gadinti ir kitų.
netikėtai laisvamane tikrai netapsiu ir viskas staiga geriau nepasidarys. nedings nei ironija, nei sarkazmas, neatsiras mandagumas ir paklusnumas, nei hedonizmo, nei banalumo pomėgis, bet kažkaip laikas vis tiek slinks, nusinešdamas ir mane kartu su savimi.

1 pastebėjimai:

Stroputė Rugilė rašė...

Paguos,nepaguos tave,bet jaučiuosi visiškai taip pat,net nebežinai ko nori,ko reikia ir panašiai..:(

o cia mano blogas,nes kazkokios panasios mintis :}

http://stroput.blogspot.com/