BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2012-04-16

goodbye my lover, goodbye my friend

o man netgi patinka matyti kaip tu klysti, kaip vis labiau krenti, žemyn ir žemyn, reikšdamas vis mažiau ir mažiau. aš nusikalbėjau, kad patinki man. gal tai pavasaris, sniego tirpsmas ar lietus nuplovė mano gynybines užkardas, tačiau dabar vėl viskas gerai, susigrąžinau imunitetą, gal netgi stipresnį nei anksčiau. sugrąžinau tau tai, kas buvo tavo. dabar pamažu trinu prisiminimus. man reikia vietos naujiems, geresniems. geresniems nei tu, nei aš, nei iliuzijos apie mus abu.
meilės ir toliau nėra. gal buvo, kai koks nors išgėręs scenaristas parašė apsvaigusią poemą apie ką tik jo apkvaitusios vaizduotės sukurtą jausmą, kuriam tikriausiai tada ir sugalvojo keturių raidžių kombinaciją, kurią vėliau išvertė į visas pasaulio kalbas, tačiau vietoj to, kad ši duotų ko nors naudingo psugalviams žemės gyventojams, ji tapo tik dar vienu veiksniu, naikinančiu gyvųjų retus smegenų vingelius.

0 pastebėjimai: