BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2012-04-08

-fobikės saulėlydis

bijau, kad saulė bus tamsesnė, kad nei tikslų, nei svajonių niekada nebematysiu taip ryškiai per savo rūškanas akis; bijau, kad vidutinybė - mano lemtis; bijau, kad įsimylėsiu, o gal jau ir padariau tai; bijau, kad taip ir neišmoksiu nei pasitikėti, nei atvirauti ir nupasakoti savo jausmų peripetijas, bijau, kad viską, ką iš tikrųjų galvoju, ir toliau galėsiu tik aprašinėti; bijau, kad ir manimi niekas nepatikės; bijau, kad iš tikrųjų nėra jokios prasmės, kurios man taip gyvybiškai reikia; bijau, kad mano perfekcionizmas nutrauks visus saitus su realybe; bijau, kad pasiklysiu, o gal jau pasiklydau; bijau, kad klystu iš to nesimokydama; bijau, kad nesugebu susikoncentruoti ir leidžiu sau skambėti kaip išsiderinusiam pianinui; bijau, kad kaskart žiūrėdama į žvaigždes naktinio dangaus platybėj galvosiu, kaip šaunu būtų, jei jis būtų čia ir tvirtai, taip tvirtai, kad net suskaustų, spaustų mane prie savęs, ir priverstų pasijusti stipria; bijau, kad nemokam mylėti, bet trokštam to; bijau, kad nemokam visko, ko trokštam sau iš kitų: nemokam draugauti, nors trokštam draugystės, nemokam pasitikėti, nors reikalaujam to iš kitų; bijau, kad nuvilsiu kitus, tuos, kurie man iš tikrųjų reikšmingi; bijau, kad altruistė virto egoiste; bijau, kad dabar visada bus saulėlydis ir saulėtekio mano išvargusios akys neberegės; bijau, kad bijau per daug.

1 pastebėjimai:

Ei rašė...

nebijok. kartais dėl savo fobijų daug prarandame.