BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2012-04-09

end of the story

niekada ir nebūtume galėję šokti dviese grojant frankui sinatrai tuščiam, tamsoj paskendusiam kambary, niekada ir nebūtume lietęsi mažaisiais rankų piršteliais, nebūtume sukabinę jų taip, kad gautume x formą, niekada ir nebūtume galėję slėptis po ta šakų nenulaikančia egle kaimynės kieme, kurią aš sapnavau vieną juodžiausių naktų gyvenime, kada sapne spaudei mane prie savęs ir varei baimę šalin pirmu, vieninteliu ir pasąmonės išgalvotu bučiniu; niekada ir nebūtume galėję stebėti paukščio, lekiančio į mūsų nusižiūrėtąją žvaigždę, niekada ir nebūtume galėję perduoti jai žinutės per jį, niekada ir nebūtume galėję pranešti jai, kad dar tikrai atvyksime, niekada ir nebūtume galėję dainuoti vienas kitam senų gerų modern talking dainų, niekada ir nebūtume galėję sakyti lets talk about love, niekada ir nebūtume galėję atsakyti saulei šypsena, vaikštant po gražiąją kauno santaką, niekada ir nebūtume galėję velti vienas kito plaukų susiginčiję ir baidyti paukščių savo skardžiu juoku, niekada ir nebūtume galėję dalintis vienas kitu, nes abu esame skirtingi, o aš dar ir nelinkusi priimti tų skirtumų, nes man labiau patinka tolimajame plutone, nes aš nenoriu taisyti klaidų, nes noriu tik reikalauti, nes esu tokia pat, kaip ir visi, reikalauju, bet nesugebu duoti to paties, nes prašau to, ko nemoku nei saugoti, nei duoti manais. į mano pasaulį grįžta lengvas štilis, į istorijos knygą įsirašo nauja pamoka, veide atsiranda dar kelios rūpesčio ir susikrimtimo raukšlės, o gyvenimo drobėj brūkšteliu naują potepį, pilną nepasitikėjimo, netikėjimo ir kaltės.

0 pastebėjimai: