BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2012-01-02

gedimų nėra, bet švieselė vis tiek nedega

pirštuose gyvena ledas. karaliauja tamsa, dienos egizstuoja kančių pavidalu. save prarandu rašydama. tarsi išeičiau kur nors, liktų tik dirbantys pirštai ir siužetą diktuojančios mintys. tas išėjimas toks malonus. ne, ne atostogų tipo. lieji ir lieji žodžius, bet jų nemažėja. apgludinus į savo vietas sustatai keletą tūkstančių žodžių kasdien, tačiau nejauti, kad jų būtų mažiau.
be rašymo esti knygos. man saldu, nuo tokios daugybės. norisi nuo jų nesitraukti dieną naktį, todėl vėl vis rečiau įjungiu kompiuterį. laikas skaitymui, laikas laiškų rašymui, laikas planavimui ir idėjų įgyvendinimui. privalau jas vėl užsirašinėti. kartais užtenka užsimerkti ir pagalvoti apie vieną ar kitą dalyką, kuriam reikia kažko originalaus. po kelių minučių tai atsiranda iš nieko.
pagaliau supratau esmę. aš galiu elgtis, kaip visiškas praktiškumo įsikūnijimas, prescižiškai, be jokio respektabilumo, tačiau tai reikš, kad aš tiesiog leidžiu instinktams valdyti kažką, ką žmonės vadintų gyvenimu. bėda ta, kad ten, kur karaliauja instinktai, jau nebūna žmogaus, o aš noriu būti žmogumi. gal tai ir padės man sugrįžti į savo vėžes.

0 pastebėjimai: