BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-11-22

i'll be your man

šiandien man sesė pynė kasą. ilgą ir silpną. šiandien tik ji šypsojosi ir savo geležiniais mažo vaiko gniaužtais vis suspausdavo iš nugaros apkabindama. prašė, kad atvažiuočiau jos pasiimti iš mokyklos, kai turėsiu teises. taip ir padarysiu. mano namas statosi ne taip, kaip aš noriu ir tai mane pykdo, liūdina, verčia keiktis ir norėti nužudyti pagalvę. kai aš skaičiau senus šio blogo pranešimus, supratau, kokia naivi bebaime buvau: sėdėjau ir klapsėjau klaviatūros klavišais, pasinėrusi į svajones, kurios buvo aukščiau nei maniau - neužteko atsistoti ant kėdės, kad jas pasiekčiau. tada atrodė, kad tiek daug gėrio yra, kad tokia pakili ir kalnus griaunanti nuotaika, euforija, užplūdusi kiekvieną kūno ląstelę, niekada nepradings, nebus baimės, kurios neįveikčiau, kurios neįveiktų bet kas, norintis labai stipriai. dabar, kai pradedi judinti tas senas svajones, jos ima kilti aukštyn, nes tu stiebiesi, tu lipi ant kėdės, o kai jos nepakanka, pasistatai kopėčias, o kai ir šių nepakanka išmoksti pilotuoti lėktuvą ir taip tolyn ir tolyn, jei tau sekasi. jei ne, taip ir lieki ant pirštų galų su vis labiau į apačią besileidžiančiomis rankomis. kai imi judėti, šokinėti, judinti erdvėje sukauptą ir plėkti pradėjusį orą, staiga išsigąsti, suabejoji, nebepameni pažadų būti drąsiu, neabejoti, siekti to, kas traukia tave kaip geležies gabaliuką magnetas. abejonės yra bjaurus dalykas. nuo jų lūžta kaulai, atsiranda rūgščios minos veiduose. tokios, kaip paragavus vasarą su senele virtos mėlynių uogienės, kuri dabar, žiemą, prie sekmadieninių blynų pusryčiams stalo atrodo pradėjusi gesti, apkartusi. abejonės kovoja iki pat galo, jos meta iššūkį ir sako: i'll be your man. abejonės pasilieka visam gyvenimui ir kaišo nematomus siūlus po kojoms, kol tu nusibalnoji kelius ir nebenori eiti toliau.

0 pastebėjimai: