BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-11-23

abejonės abejodamos abejoja

suvokiu, kad dėl to, ko nori, reikia rimtai dirbti ir nepamesti batų einant kliūčių ruožais: trūksta energijos, laiko, noro, valios. kartais man atrodo, kad visa tai gali atsverti laimingumas. gera nuotaika daro stebuklus, bet dabar jos taip trūksta. nežinau, kaip tai pataisyti. arba jeigu žinau, tai tie būdai man nepriimtini. aš nepriklausoma nuo šokolado, arbatos ar gerų filmų, muzika tik dalinė terapija, sportas tik kelias nuovargio link. vienintelis mane įtikinantis dalykas - mano pačios nusistatymas, o jis dažnai būna agresyvus ir piktavališkas prieš pačią save. jei nenoriu keisti, tai ir nekeisiu, net jei tai ir blogai.
jaučiuosi taip, tarsi būčiau apsivilkusi problemų suknelę. širdis sako - daryk taip, protas - nedaryk to. aš ketinu jo klausyti, net jei ir toliau gilinčiau savo nihilizmo duobutę kakle. jau tikrai laikas susiimti, parodyti liežuvį ir.. follow by buterfflies.
karštas dušas išgelbės pasaulį.

0 pastebėjimai: