BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-10-23

dvi naktis brandinta ir nė velnio rezultato

o jei susitartume, be jokių įsipareigojimų, kad padėčiau galvą ant tavo kelių ir klausyčiausi, kaip tu skaitai man, arba pasakoji gražią istoriją, arba ir negražią, nesvarbu, jei tik prie to išsiderėčiau švelnų galvos glostymą. o dar galėtume tylėti, skrajoti mintimis ten, kur mums patinka labiausiai ir niekada neįsileisti abejonių. aš žinau, tai sąlygina. ir aš per pikta, ir nėra idealių, o tik tokius ir galiu priimti. nesąžininga? žinau, po velnių! galiu atvirai tituluoti save miss ydingąja, bet tai nepadės nei man, nei kam kitam, net jei kito nelaimės ir blogosios savybės paprastai suteikia laimės žiūrinčiam iš šalies. juk ne tokia aš. ir tai ne taip, kaip norėčiau, kad būtų. tada išvis nenoriu. arba išvis geriau nenorėti. laiką leisti galima bastantis mintims po džiunglias, neturinčias pabaigos, tačiau negalima vėliau dėl to skųstis. įsidėsiu į burną žiedinį kopūstą už tai ir paskęsiu muzikoj, tyloj, nakty, meistriškai parašytos knygos istorijoj, bet kur, kur tik nebus nieko daugiau. jokių kitų, gerai?

0 pastebėjimai: