BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-09-09

visai miela būtų iš kieno nors pusės. mm, gal net mano pačios

šiandien tokia fui diena: žmonės stumdosi, nesiklauso vieni kitų, užgaulioja. ar tai viešasis transportas, ar kažkam neįtikęs straipsnis, kuris etikos prasme neturėtų sulaukti tokio pasipiktinimo, lietuviški komentarai, po kurių skaitymo norisi šokti nuo tilto. kai perskaitai žodžius, jog visi, esantys lietuvoje lietuviai, yra nusikaltėliai, pasijunti nejaukiai. gal eini gatve ir kažkas galvoja: štai, nusikaltėlė tu, nes mūsų šalyje tik tokie ir tegyvena. kalta valdžia, kaimas, kaltas kiekvienas tik ne tu pats. man taip liūdna dėl tokių žmonių, kurie jaučiasi visažiniais ir teisiais su savo pasipiktinu, patyčiomis, nepasitenkinimu.
taip norėtųsi pokalbio. atviro, gilaus, lydimo ramaus tono, tačiau, kaip visada, visi neturi laiko, randa priežastis ir prikuria pretekstų, kuo jie užsiėmę. kai kažką duodi kitam, gali nebandyti to sulaukti mainais. nežinau, kodėl esame bendruomeniniai individai arba nežinau, kodėl negaliu ir aš prisitaikyti prie tokio paviršutiniško ir niekingo gyvenimo būdo, įjungti rėžimą "man nerūpi" ir gyventi dėl to, kad būtų gerai man.
kartais tikrai pavargstu valdyti savo jausmus, laikyti rankose skydą ir gerti saulės vaistus plaikančius optimizmą, entuziazmą, norą keisti. gal man ir sekasi būti vienai, bet tai vargina. gal taip pat, kaip ir būnant su kažkuo kokčiai pilietišku, linksmu, geru, protingu. 

2 pastebėjimai:

Monika rašė...

Tų fui dienų galėtų būt mažiau.

nėra rašė...

labai galėtų.