BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-09-25

kilusi iš plutono

skaičiau senus blogo pranešimus, stengdamasi suprasti, kada viskas ėmė taip keistis, bet jų perdaug, kad pakaktų kantrybės nesančios nakčiai. perskaičiau keletą įrašų, skirtų cinema bizarre, keletą pasaulio negandoms, keletą savo liūdesiui, tikslams, keletą, kur buvo užfiksuoti dideli pakilimai arba dideli nuopoliai. maniau, kad nebėra to žmogaus, kuriam rūpėtų kitų nelaimės ir blogas gyvenimas, nes nebeliko tokių įrašų, tačiau vietoj verksmingų aimanų liko piktumas ant neteisybės, o skundimąsi bei liūdesį pakeitė darbas, bandymas kažką keisti. galbūt su šiuo pasyvumo dingimu atėjo ir daugiau naujovių - sustiprėjo mano atšiaurumas, gebėjimas valdyti jausmus bei norus (galima pavadinti tai roboto principu?) ir kitos rūšies piktumas. kiek daug visko atėjo nuo 2008 metų. keista, kad galiu įvardinti metus. gal dėl to, kad šis tas yra aprašyta, o parašyti žodžiai man turi didesnę reikšmę nei gravitacijos jėga.
kartais atrodo, kad esi toks išskirtinis ir tai labai malonus jausmas, bet jis toks trumpalaikis, o man norisi ilgalaikių dalykų. tačiau viskas kada nors baigiasi, dėl to lioviausi žadėti, lioviausi tikėti ir pasiliko tik bangos metodas - arba dideli nuosmukiai, arba visiška eurofija. būtų miela, jei ji nedingtų. tada mintyse nereikėtų svaičioti visai ne mano stiliaus erezijų (nors erezijos kaip gyvenimo stilius man ir tinka). tiesiog.

0 pastebėjimai: