BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-09-07

aučmiaučbabakštšastskaudžbetnieksnežin

ar veiksmui svarbi vieta arba laikas? gal tam tikroje, palankesnėje, vietoje, viskas klostytųsi sklandžiau, bet ir netokioj, kokią dažniausiai įsivaizduojame, apie kokią skaitome romanuose, kokią matome  filmuose ar net išgirstame dainose, galima pavadinti tinkančia. šiandien kalbėjomės su greta. regis, netgi ilgai, jei imtume lyginti pastarąsias dienas, mėnesius, metus. staiga kilo mintis, kurią užsirašiau prie kitų, netikėtai šovusių į galvą (ar širdį), bet turbūt neturinčių galimybės realizuotis. vakare, o tikslingiau naktį, ta mintis vėl sugrįžo ir štai ką tik prirašiau dar vieną punktą, kuo reikėtų pasidomėti, ką suplanuoti. laukti ar nelaukti, kad įsitikinčiau, jog aš rimta. pagaliau man nė nereikia bendraminčių (nesikeikiu), kurie savo dideliu aktyvumu žlugdytų viską. nejaučiu baimės, kad gali nepavykti, kad reikėtų kalbėtis su sustagarėjusiais žmonėmis, kurių nepavadinsi politikais, socialiniais darbuotojais, atsakingais ir patikimais, geranoriškais žmonėmis. gal nebent "o man gerai taip, kaip yra" žmonėmis, ar dar blogiau. pagalvoju taip ar apie tai ir norisi verkti. mes, žmonės, juk negalime sėdėti sukryžaivę kojas, užmerkę akis, galvodami, kad nė pradėti nieko nereikia, nes nepavyks, nes sistema kalta, nes niekam to nereikia. o, kas nors, uždrauskit ir man taip galvoti. trenkit į galvą nektarinu, atimkit mano sporbačius ir knygas, bet padėkit išsaugoti idealizmą ir likusį šlakelį, trupinuką, paskatos dėl kitų. dabar man taip puikiai sekasi dėlioti savo detalę, susidėjau kertinius akmenis, turiu paveikslėlio kontūrus ir tikrai neleisiu viskam pranykti kartaus juodo šokolado upėje. dar kartą nežinoti ko noriu būtų taip pat siaubinga kaip susidurti tamsiame skersgatvyje su savo anglų mokytoja.

0 pastebėjimai: