BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-06-20

rankas aukštyn tie, kurie noriai eina į ugnį

jaudulys. jis mane žudo. bet kaskart jį jausdama kartu jaučiu ir malonumą, geidulį. taip, noriu tai patirti. bet bijau. klaikiai. taip, kad net iš proto išeiti galiu. aš pabandysiu, susimausiu, gal apsiverksiu ar dramatiškai nualpsiu. tačiau beveik nejaučiu nenoro lįsti į tą ugnį, nors bandau įsivaizduoti, kaip klaiku tai bus. aš tiesiog pasižadėjau priimti visus iššūkius, nes tai mano vasaros nuotykis.
nuojauta. paskutiniu metu ji neklysta. ir dabar ji kužda man, kad visa tai bus tai siaubinga, kad net mano velniškai laki vaizduotė įsivaizduoti negali. ir man nepasiseks.
bandau sugriaužti mintį, kad svarbiausia bandyti. bandau tvirtai laikytis įsikibusi į mamos žodžius: "jei nori, turi pabandyti. nebijok." svarbiausia, nepamiršk, kad moki žaisti žodžiais. grumuliuok juos. mylėk. glamonėk. džiaukis. didžiuokis. prisimink viską. nesijaudink. mąstyk. apgalvok. sakyk miau, net jei jauti auč.

1 pastebėjimai:

Karina rašė...

aš tau linkiu sėkmės, kad ir kas tai būtu! ir sakyk miau, nes taip smagiau.