BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-05-01

sveikinu, mamyte, tu turi išgverusią dukrytę

lyja. taigi, man ir šalta. nors be to, kad kūnas trokšta šilumos ir dabar pats tinkamiausias užsiėmimas būtų gulėjimas po šilta antklode uostant skanios arbatos garus iš labai spalvoto puodelio, kuris stovėtų šalia galvos, ant mažos spintelės prie dailaus šviestuvėlio, dar galvoju, kur pasidėjo ir laura. ar ji pasidėjo, ar atsirado. nes to, kas buvo anksčiau, kas buvo senesniuose bloguose, juk jau nebėra. ar tai galėtų būti pavadinta augimu, ar egoizmu, ar dar kažkuo, kas turbūt supurvintų sielą ar dūšią (nes aš nežinau dar skirtumo tarp jų). turbūt man nepatiktų. net ir dabar užtektų, jei būtų šeštadienis, nes nutoltų visokios anglų, sunkūs rytai, anksti keliantis, dar sunkesnės mintys, madingai apsirengusios nuovargiu. liktų tas truputis laisvės su knyga, nekaltu miegu visą dieną, šiluma, kurios dabar taip trūksta, nes beveik girdžiu kaip kaulai šaukia: "šalta mums". šalta šalta. visa kam šalta. ir nėra nėra laiko kažkam, kas suteiktų kitokį, geresnį pojūtį. aš nežinau ar man baisu, ar tai kažkas kita. bet kas, irgi neaišku. gal tiesiog reikėtų išskaityti visą laišką, kurį vakar parašiau gabrielei. jei jį kas nors suprastų, gal padėtų ir man išsiaiškinti šį tą daugiau nei ievų žydėjimą, perskaitytų puslapių vartaliojimą ir žodžių byrėjimą iš užvertos burnos.

0 pastebėjimai: