BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-05-10

iš amsterdamo į lietuvą, iš lietuvos į amsterdamą

ant stalo camus, nuo plaukų vos laša vanduo, mėlyna mėlyna pižama, keistai žalias chalatas, ant pėdų tabaluojančios šlepetės, mirga telefono ekranas, bob marley. mano vakaras.
ką tik prisiminiau praeitos savaitės energiją. kas sakė, kad pirmadieniai blogi? jei į juos visada nukeltume geriausius susitikimus, jie taptų maloniausiomis dienomis ir gerai nuteiktų visai savaitei. kad tai suprasčiau, turėjau dvi ilgas dienas kankintis pačia savimi. tai tokie keisti žodžiai! pačia savimi!
aš juokiuosi, garsiai garsiai. jei dar prie to juoko derėtų ryškiai ryškiai raudoni lūpų dažai ir ant pusnuogių pečių išsidraikę plaukai, aš sakyčiau - vasara, o tada būtų laisvė lubose. galėčiau gulėti pievoje, miegoti balkone tvirtai įsikibusi į knygą, iki paryčių sėdėti balkone gailėdamasi savęs, verkšlendama, šypsodamasi, planuodama, didžiuodamasi, džiaugdamasi, ryždamasi, konstruodama naują detalę savo nuostabiam gyvenimui. ir tada man neskaudėtų galvos, kad rytoj bus taip, o poryt bus taip. aš laikyčiau savyje užtikrintumo jausmą, būdama tikra. dėl visko. tas užtikrintumo jausmas! jau kažkada sakiau, arba man deja vu, bet tai nepakartojamas jausmas! čia tikroji jėga.
bet visa tai skamba kaip šūkiai iš internetinių portalų, kur yra gražių minčių. realybėje dažnai viskas kitaip. bet man tai patinka.
šlept šlept, keliauju ant sofos, įsikniaubti į pagaliau gautą camus. aš jo nesuprantu. patikti jis man pradėjo jau po pirmo sakinio.

0 pastebėjimai: