BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-04-22

kartais, kai sakau, kad stebuklų nebūna - aš tiesiog noriu, kad jie įvyktų

taip ir būna. sėdi, pyksti ir sakai vis ne ne, bet paslapčia lauki.. ir nesulauki. o aš noriu taip stipriai, kad dabar net linguoju pirmyn atgal smarkiai sukandusi dantis. iš šono net galima pamanyti, kad jaučiu didelį skausmą. bet iš iš tikrųjų jei ne tas kvaitulingas noras, tai netgi beveik šypsočiausi. bet ne. noriu.
noriu, kad mano norai pildytųsi arba atrasčiau paslaptį kaip priversti juos tai daryti.
ne teorija, kad reikia stengtis, kad reikia dar labiau norėti, kad reikia tikėti. šūdo malimas čia. man. nes kai aš pikta, liūdna ar nuvilta, manęs niekas neįtikins šiais paistalais.
o kai aš laiminga, niekas manęs neįtikins, kad bus kitaip nei aš sakau.
despotė.

0 pastebėjimai: