BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-04-18

gyvenimą reikia žaisti

pabundu anksti ryte, girdžiu paukščių pašnekesius, bandau suprasti, ką jie nori man pasakyti. pramerkiu akis ir pajutusi, kad jau tikrai išsikrapščiau iš miego gniaužtų, pasiimu šalimais gulinčią knygą. jų visa krūva, taip trokštamų perskaityti. šiandien ruletė išsuka remarko "kelią atgal". skaitau pašnibždomis, tarsi kalbėdama maldą. remarkui reikia melstis. jo žodžiai, iš jų meistriškai sudaryti sakiniai prasiskverbia į mane, verčia kentėti, jausti, išgyventi karo siaubus, tačiau, kad ir kokie siaubingi išgyvenimai aplankytų skaitant, jie negalėtų prilygti tikrajam karui. tai būtų pernelyg sunku, kad būtų išgyventa man.
o karų rūšių yra galybė. ir nekalbu aš tik apie istorijos vadovėliuose minimus pasaulinius, šaltuosius karus. kur dar meilės, nepykantos, išgyvenimo kovos, ištisi karai. bet svarbiausias - gyvenimo. jį galima vadinti karu, žaidimu, sapnu. kuo tik nori, priklauso nuo to, kokiu žmogumi pats esi. pikčiurna niekada nepavadins to meilės romanu, svajone, o linksmuolis optimistas karu.
o man sakė, kad gyvenimą reikia žaisti. tikiu tuo. tai puiki išeitis. niekada nereikia dėl nieko jaudintis, liūdėti. reikia mėgautis, rizikuoti, daryti viską taip, kaip tau norisi, nekreipiant dėmesio į galimus rezultatus, į nepalankias aplinkybes.
gal mes, žmonės, ir ne katinai, turintys 9 gyvenimus, tačiau būtent dėl to, kad turime tik vieną progą, privalome ją maksimaliai išnaudoti.
į kairę, į dešinę, šokti, lenktis, šauti be galimybės paspausti pauzę.

0 pastebėjimai: