BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-03-11

sergu

vėjas šiandien piktas.
galvą kelinta diena laužo skausmas. keisti sapnai sapnuojasi naktim: glėbesčiuojuosi su tais, kam jaučiu antipatiją, slapstausi su tais, kuriais didžiuojuosi, būnu kartu su tais, kurių bandau atsikratyti. norisi arba kuriam laikui visiškai dingti, arba galėti kalbėtis labai lengvai ir laisvai, su tais, kuriais tai darau retai. norisi kažko naujo, laisvo ir paprasto. bet tas paprastumas būtų ypatingas. pirma, tuo, kad jis ir būtų įprastas. antra, tuo, kad jame gyventų gerasis mano aš, kurio man dabar reikia kaip nusilpusiam organizmui vitamino.

3 pastebėjimai:

Karina rašė...

Gailiuosi, kad neesu gydytoja ir stebuklų daryti nemoku.

Morena rašė...

o aš tik ekstrasensė.. :/

nėra rašė...

et, tie mano draugai, visi turi stebuklingų galių, tik arba to nesuvokia, arba jas nuvertina.