BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-03-30

op

dar prieš valandą mintyse buvau parašiusi šį blogo įrašą. vos tik atsidariau rašymo langą, beliko mintis: "ką ketinau rašyti?"
aš ketinau. ketinau pasikalbėti su savimi apie tai, kaip kartais smagu peržengti ribas. išsireikalavau, kad nepažįstamas "žalgirio" radijo laidos vedėjas spaustų man ranką, laisvai kalbėjausi su krepšininkais, žurnalistais, ispaniškai keikiausi, erzinama likimo, jei jis vis dėlto egzistuoja. kas žino, ar tai buvo mandagu, bet.. ne kasdien turi progą operatoriams pasakyti, kad jie pikti dėdės. ne kasdien analizuodamas savo prastas dienas supranti, kad paprasti pokalbiai, interviu ėmimai gali atrodyti lengvu flirtu, kas man yra visai svetima.
man baisu dėl kai kurių pažaidimų, bet smagu nutrūkti nuo virvelės. pažaisti, atsiduoti laisvei ir visomis jėgomis pajusti jos teikiamus malonumus. vis tą patį susitaikymo su savimi jausmą.
tiek nedaug kartais reikia tam, kad šiek tiek atsilaisvintų tave varžiusios virvės. tik op ir jau gera.
geriau.

0 pastebėjimai: