BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-03-07

balionai

jaučiu jaučiu, kad jau greitai bus galima skaityti balkone. vėjas draskys plaukus iš didelės kasos. iškeltas į viršų kojas kaitins karšta saulė. šalimais stovės puodelis su vandeniu. dainuos žaluma apkibę medžiai. gatve eis linksmi žmonės. jų rankose tirps vaisiniai ledai. kartais nuo medžių nukris dar žali, nesubrendę obuoliukai. toje pačioje, dulkių nupuoštoje gatvėje, malsis dviračiai. pirmyn atgal. atgal pirmyn. mano balkone gulės trys, keturios, penkios, dešimt storiausių knygų. pavargusi skaityti per balkono kamputį stebėsiu aplinką. man patiks. galvoje siautės juokingos mintys. kartais praūš liūdesys ir vienatvė. bet po to vėl bus gera. ant lygios žydrynės drobės atsiras baltų purienų. jos bus visokių formų. krokodilų, lokių, piratų, gėlių, drakonų, laivų. bus ir balionų, kurie gal netyčia primins šį vakarą, kai aš sėdžiu ramiausiai, nors širdį truputį skauda dėl.. nesvarbu. ir pučiu savo svajonių burbulus. jie lėtai kyla iš mano širdies, o pakilę stebuklingu būdu sušnabžda, jog laiko visada yra. ir jėgų, kai tik ranką ištiesia draugai arba kūną užvaldo tas malonus jausmas, kada tiki, jog kalnus gali nuversti, nes tu jaunas, kad ir kiek akmenukų raganos būtų padėjusios ant tavo pečių, kad ir kiek raukšlių jau būtų palikę savo pėdas ant tavo veidelio. balionų neveikia gravitacija, todėl žmonėms reikia į juos įsikibti.
pamokykit mane šypsotis.

3 pastebėjimai:

Morena rašė...

šiandien kai akimirkai susitinkom tu šyptelėjai.ačiū!!!

ReLi* rašė...

Tu moki šypsotis. Netgi padarei taip, kad šypsočiausi ir aš. O dabar svajoju kaip įsikimbu į tą balioną ir gyvenu dar labiau. Nepaisydama nieko. Ačiū.

Karina rašė...

Tu šypsaisi man. Aš pamenu, kaip tu šypsaisi ! Tikrai ^^