BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-02-23

sušiktai

nekenčiu to sušikto žmonių nusistatymo.
paminiu socialinius mokslus ir pradeda kažkokios kvailos bobos aiškinti, kad tai sunku. tau per sunku. maždaug, jai labiau patinka žurnalisitika, todėl ji beveik liepia man ten stoti. pirma, galiu ir neįstoti. antra, ten irgi nėra lengva. trečia, aš susipažinau su sociologija labiau nei bet kuris paprastas žmogiūkštis. ketvirta, ne jos sušiktas reikalas. penkta, man daug sunkiau parašyti laišką angliškai nei įkopti į džomalungmą. šešta, man nerūpi tie sušikti galima patogumai, sušiktas vidutinioko gyvenimas, sušiktas ramumėlis ir dirbimas šiaip sau. tai nuobodybė, tai absurdas, tai yra tai, ko visada nekenčiau. nekenčiu jos ir visko visko. ir dabar taip verkiu, kad viskas yra šūdas. DAMMIT.

3 pastebėjimai:

ReLi* rašė...

Ei. Juk pati rašai, kad jos kažkokios kvailos bobos. Nekreipk į jas dėmesio.! Viskas yra pasiekiama, kai labai labai nori. Tai TAVO gyvenimas, todėl TURI teisę stoti kur NORI ir siekti to, ko NORI. Stiprybės tau. Ir svajų išsipildymo.!

stateless rašė...

Į žurnalistiką nepaprastai sunku įstoti, nebent esi jau pabaigęs vieną bakalaurą, o ir darbo biržoj pabaigęs sėdėtum. Mano teta žurnalistė mane atpratino nuo noro studijuot žurnalistiką. Ir iš vis, geriausia yra rinktis tai, ką noriu, nes patikėk, galiu pasakyti, kad jei studijuosi nemėgiamą dalyką, bus labai sunku.

nėra rašė...

aurelija, tu teisi. jo bobos ir aš jū nekenčiu. ačiū ir už šitus žodžius, ir išklausymą bei pagalbą skype.
stateless, aš noriu į žurnalistiką. žinau, kad greičiausiai neįstosiiu. mane tik siutina, kad man aiškina ką daryti kažkokia kvaila boba ir tik vadovaudamasi nauda ir patogumų sumetimais. net mano tėvai man neaiškina, ką turiu daryti. dieve, kaip džiaugiuosi turėdama tokius tėvus.