BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-02-28

sprinngggg

už 16min. bus kalendorinis pavasaris. vietoj to, kad mokyčiausi pasižadėtą istoriją, darau visokius tirlim pam pam reikalus. bet juk galima, kai pavasris su sprogstančiais pumpurais kabo ant nosies. net klaustuko nededu, nes aišku, kad galima, o jei kažkas prieštarauju, tai atsiprašau, bet spjaunu! belieka trys geri mėnesiai iki atostogų. to nesuvokiamo malonumo, kurio mano kūnas ir siela pasiilgo taip pat, kaip koks nors bankininkas pinigų.
rytoj rūtos gimtadienius. dovanosiu jai liniuotę, nes jos dabartinė teturi 1/5 viso savo kūno ir man (m a n) labai nepatogu su ja braižyti. kodėl braižau su jos? savąją nežmoniškai tingiu išsitraukti paprastai, o jos penalas visai viliojančiai arti manęs...
dargi, gal ir nepabusiu šviesi kaip saulutė, nes styros grifka, badydama visą pasaulį, aš labiau už taiką pasaulyje trokšiu miego ir drebėsiu prieš mintį, jog bus trys nuobodžios lietuvių, o auklėtoja, kuri ir yra lietuvių mokytoja, dabar neapkenčia mūsų. dammit, man ji patiko.
taigi, lieka 9min. iki pavasario. niekas tenedrįsta sakyti, kad tik kalendorinio, kad dar daug sniego ir panašaus šūdo gatvėse. šiandien aš jau dėliojau kojas ant sauso asfalto, kurs gėrė saulės spindulius, kurių, matyt, labai ištroško per žiemą.
pavasaris čia, net jei vėl viskas sušaltų iki -20.

0 pastebėjimai: