BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-02-20

būsiu

dabar taip svarbu žinoti, ko nori, teisingai susidaryti profilį, puikiai išlaikyti valstybinius egzaminus, įgyti tau skirtąją specialybę, kuri tenkintų tave visomis prasmėmis.
dažnas žmogus tyliai nusiskundžia, kad norėtų to ar ano, tačiau žino, kad tėvai tam prieštaraus. mano tėvai niekada nesikišo į mano pasirinkimus. taip, retkarčiais jie man ką nors drausdavo, tačiau dažniau leisdavo dėl visko apsispręsti mane pačią. jokio spaudimo renkantis mokyklą, profilį, profesiją. gal dėl to man dabar taip lengva kalbėti, bet, et, juk nesvarbu. noriu pasidžiaugti, jog žinau, ką pati norėčiau studijuoti, ir kad po truputį žingsniuoju to link. šiandien ėmiau antrą interviu iš vieno iš žymesnių žmonių, nors gal tai ir nėra tinkamiausias išsireiškimas. tiesiog interviu, kuris galėjo bent truputį nulemti mano gyvenimą. dar truputis praktikos ir patirties. vis labiau ir labiau lenkiuosi link žurnalistikos ir meldžiu aukščiausiųjų būtybių, kad leistų man įstoti ten, kur noriu.
kaskart pasiklausius profesionalių žurnalistų, vis labiau susižaviu žurnalistika. tai sunkus, net purvinas darbas, bet aš noriu pasinerti į jį. pagal mano pačios kurtą gyvenimo modelį, jis būtent man, nors, pripažįstu, kad man reiktų daug padirbėti, kad išsiugdyčiau reikiamų savybių, tapčiau žvitresne.
ką begaliu pasakyti, jei nori - stenkis. nelauk, kol kas nors į rankas įdės fotoaparatą, duos popieriaus ir tušinuką. žinau, kad beveik cituoju vieno žurnalisto (vytauto mikaičio) žodžius, bet jie velniškai teisingi.
pradėjau kurti vasaros wishlist'ą.

2 pastebėjimai:

Karina rašė...

esu vasaros norų sąraše? (kaip nesavanaudiška, ne, ne.)

Morena rašė...

aš tai vadinu to do list'u :DDD