BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-01-25

they gonna live forever

sausio 21 - oji praėjusiais metais liko paženklinta kryželiu, kokiu paprastai ženklinama mirtis. ta diena verta šio ženklo, kaip kažin kas. iš muzikos scenos išnyko sėkmingą karjerą dariusi grupė, nuo visuotinio olimpo nulipo mano dievai. jie pasklido po žemę, įvairias pasaulio vietas ir ėmė žarstyti stebuklus po rusijas šmusijas. sėjo viltį, o paskui ją žlugdė, puoselėjo idėją, kad tai nėra visiškas galas, o paskui viską atimdavo ir keliaudavo toliau.
vis dėlto, nuo nė vieno tikro veido nedingo susižavėjimas. gal vegetarų žalią maistą pakeitė vilties trupiniai, bet širdyje viskas liko kaip buvo seniau: saldūs prisiminimai, meilė, susižavėjimas, tikėjimas. net ir dabar nejučia ant liežuvio galiuko pajuntu saldų gyvenimo nektarą, o ausyse išgirstu skambesį, šnabždėjimą, tokį tylų, kaip nedrąsaus lietaus bildesį į langą, kaip vėjo šnarėjimą pasislėpus po kupeta plaukų. o ir pačio gyvenimo kelyje jaučiuosi kaip žengianti saulės nutviekstu keliu, blizgančiu kaip ežero paviršius vasarą. ir vis tai per juos: niekur, niekada ir niekaip neišeinančius iš mano gyvenimo.
kad ir kaip jie bėga, kad ir kaip kratosi, savo bizariškos etiketės, jie vis tiek lieka tie, kurie nuostabiausiai goja gitara, būgnais ir atlieka analogiškiausias man dainas. jie vis tiek lieka tais, kuriuos aš mylėjau, myliu ir mylėsiu labiau už viską pasaulyje.
pažymiu, jog sausio 21 - oji 2010 - tųjų metų yra oficialaus cinema bizarre išsiskyrimo data ir patikros pradžia: kaip labai tikra gerbėja esu aš ir kitas, visas likęs, pasaulis.
myliu,amen.

0 pastebėjimai: