BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-01-24

neįsimylėjau, tikrai, varliūzai

kas čia vyksta?
neteka laikas, nėra žmonių, nėra manęs. netgi pasaulio. bet kas tada yra?
tik žvilgsniu skalbiu vieną tašką, kuriame daugių daugiausia yra kokia nors bakterija, gripo bacila. kažkur pradeda rištis gija, jog nėra nei blogo, nei gero, tik aš ir tu, mes ir jūs, jie ir jos, arba aš ir jie, aš ir jis, aš ir ji.. kombinacijų tiek daug, visoms joms reikalinga ypatinga reikšmė, daug laiko, apmąstymų ir vyrauja tas pats nuobodus aš, kurio neįmanoma pakeisti, iškeisti, išmesti ar pamesti, nors dėl paskutinio žodžio galima imti dvejoti. gal save pamesti nėra jau taip sunku. juk nuolat kalbame, kad pasimetėme savyje, susipykome. gal tada turėčiau dėlioti žodžius kiek kitaip? atsargiau? sakyti, jog noriu susitaikyti su savimi, nes tada susitaikyčiau su visais.
jaučiuosi, tarsi manyje gyventų šuo su kate, jei tik akimirkai visur ima vyrauti skalsa, tuoj vėl įsižiebia vidinis konfliktas. vėl viskas negerai, vėl liūdna ir silpna. kas ten pjaunasi? gal ten gyvena popsas ir rokas? varžydamiesi jie groja mano nervais, muša ritmą per širdį, groja mintimis.
dieve, vis dar drąsiaus tragedija. kas nors išjunkite televizorių.

1 pastebėjimai:

Karolina. rašė...

O, Gaš, beveik skyrei man įrašą! kaip senais gerais laikais. xD Buvau šito pasiilgusi. (mm)