BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-01-28

aliuzija į praeitį

prieš keletą metų aš turėjau svajonę ir tikslą. neapsakomai bijojau ryžtis ir įgyvendinti jį. sėdėjau ir spoksojau į monitorių, mintys sukosi pašėlusiu greičiau. tiesiog nesitvėriau savame kailyje. tada atsirado žmogus, kuris pastūmėjo mane tam ir bene nuo tada aš pradėjau formuotis kaip asmenybė. na,o jei jau ne taip drastiškai, tai tas įvykis tikrai buvo bent jau mano atspirties taškas, nuo kurio ir prasidėjo visa ši cinemabizarremanija.
šiandien aš vėl sėdžiu ir laukiu tos paspirties. žinau, kad jei iš jaudulio ir atsistočiau pamindžikuoti, kojos neatlaikytų, nes vos tik rimtai pagalvoju apie tą dalyką, suvirpu iš jaudulio, baimės ir.. pasitenkinimo. tai ne įrodymas, kad viskas jau tikrai bus gerai, tai dar beveik nieko nesako ir tikrai neužtikrina pergalės, bet tai dar viena plytelė mano po truputį statomame kelyje. kad žingsniuočiau sėkmingai, man reikia ne tik ryžto, jėgų ir valios. dar reikia palaikymo, paskatinimo ir padrąsinimo. žinau, kad yra vienas žmogus, kuris jau ir dabar mane visokiais būdais drąsina ir liepia nevilkinti atsakymo: juk suspausti keletą žodžių elektroniniame laiške tikrai nėra taip sunku, bet. noriu dar truputėlio. taip taip, daug xxi amžiui, bet, jei jau tikiuosi kažko gero ten, tai kodėl negalėčiau tikėtis ir iš dar kelių žmonių.
ačiū, greta, už tada.kaip matai, man tai davė besąlygiškai daug.
ir dabar aš bandau sakyti, taip, tik, kad tos velnio kojos atlaikytų mano baimę ir padarytų viską deramai.

4 pastebėjimai:

Morena rašė...

jei tu sudvejosi del nors vienos, kad ir menkiausios savo svajones igyvendinimo, as tau spirsiu i sikna, tada tu man trenksi atgal ir mes susimusim, o as juk puikiai zinau, kad tu nenoretum, kad man atsitiktu kas nors blogo :)
isvadoj, tikiuos tu nuvaziuosi i ta strifio koncerta ar kad ir kas ten bebutu, ir parodysi tiem zurnaliugu profams kokia tu ne is kelmo spirta!!! :)

nėra rašė...

o prie kelmo prispardyta?xDDDD joking.
būtent dėl tokių paraiškų ir sakau, kad mano draugai patys geriausi pasaulyje.

Morena rašė...

...irrr!!! uz visu pasaulio ribu!!!! :) (gerai jau cia persireiksminau :DD )
+labai laukiu laisko ir viena UNO kortele tavo pas mane turi buti kazkur :/

nėra rašė...

gerai. einu rašyti laiško ir tikiuosi atgauti sveiką uno. xDDD