BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011-01-08

99 problems

gurkšnoju karštą arbatą. jaučiu, kaip gudobelių ir dar kelių žolelių mišinio skonio skystis degina burną. paradoksalu. mintyse prisimenu sapnus, kur lediniame vandenyje pasitinku mirtį, o štai burną deginu jau karštu viralu. bandau išvyti įkyrų nosies varvėjimą, tačiau kažin ar tai gali padėti nesiliovus lakstyti po lauką su šlepetėmis ant kojų ir ant pečių užmesta skara.
bet ką gi aš norėjau pasakyti? juk tikrai ne šiaip papliurpti apie slogą, žiaurius (pranašingus?) sapnus.
sėdžiu, linguoju pagal hugo - 99 problems ir vargo gal mažiau jaučiu. savaitgalis. išsvajotas. nors ką tik baigėsi atostogos. turiu daug planų, iš kurių didžiausias - susitaikymas su savimi, apsisprendimas ir pasitikėjimas. galų gale, reikia arba eiti keliu, arba rasti tinkamus batus pelkėms, pusnynams, dykumai - klystkeliams. gal reiktų viską susipaprastinti? atgniaužti kumščius ir išleisti juose laikomus prisiminimus, keletą svajonių ir juokingų vilčių. tai būtų tas pats, kas švaros diena, padaryta po 17 metų. niekas negali paneigti, susikaupė tiek, kad nė vežimu neišveši. o juk ir aš žmogus, kad ir nekoks, jei kas galėjo pamiršti. ir man skauda, ir man liūdna. kitaip, nei aš sakau. bet juk ir tai nerūpi tiems, kurie man rūpi.
ne, nereikalauju grąžinti to, ką daviau. susitaikau.

3 pastebėjimai:

Morena rašė...

šitas pranešimas man pasirodė labai atviras...

tokios nėra rašė...

nelabai suprantu, ką turi omenyje. jei kažką sieji su savimi, nustebsi, bet šįkart tai mažiausiai susiję su tavimi.

Morena rašė...

tikrai, nesieju kiekvieno tavo bloggo pranešimo su savimi. Nors ir begalo mėgstu susireikšminti.Bet stengiuosi mažinti :)