BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010-12-03

stebuklai slidžiame kelyje

man patinka.
aš myliu.
labai.
ką?
vis dar tą patį: gyvenimą.
sniegas girgžda po kojomis ir ausiai taip malonu tai girdėti. nejučia prisimenu sandrą, kuriai tas garsas nepatinka, ir tai, kad jau seniausiai turėjau išsiųsti jai laišką. bet iki kalėdų tai padarysiu! juk teturiu atrašyti kokiems 7 žmonėms!
skubėjau slidžiu senamiesčio grindiniu ir pastebėjau kaip sena moterytė elegetaujančiai moteriai davė maišelį su keliomis bandelėmis ir liepė pavalgyti. kalėdos tikrai panašėja į stebuklų metą. žmonės tampa malonesni vieni kitiems ir tai yra nuostabu. ir tai galėtų būti mano kalėdine dovana.
pastaruoju metu sninga, sninga ir sninga. ir batai kartais jau paskęsta mažytėse pusnytėse. kalėdos priartėja kasdien vis arčiau. kartu ir nauji metai. mintyse net neprašyti dėliojasi sąrašai su dovanomis, naujųjų metų pažadais ir senųjų ataskaitomis, savęs įsivertinimu. nežinau ar tai zodiako bruožas, ar tai mano keista savybė, bet man patinka planavimas, sąrašai ir panašūs dalykėliai.
o dar idėjos! pykši, pokši, šaudo. tereikia jas gaudyti ir dėti į saugią vietelę, kad neišsibarstytų ir būtų spėtos įgyvendinti.
smagaus vakaro, bėgu ieškoti beprotukų, kurie nori eiti pasivaikščioti.

0 pastebėjimai: