BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010-11-17

slepiasi ten nyki tuštuma

laura, tu neturi laiko, - nuolat kas nors sako.
deja, turiu jo. o kai turiu, viskas einasi tik bloguoju. grįžau namo truputį po trijų, tad visiems namų darbams ir kitiems niekams laiko lieka iki valiai. būtent todėl aš nič nieko nenuveikiau. neišmokau anglų, neišsiaiškinau matematikos, neatrašiau į laiškus, neparašiau jokios fan fiction dalies, nesimokinau gestų, nepasikalbėjau su niekuo, niekam nieko nepadėjau.. nenuveikiau nieko, ką nuveikčiau tuo atveju, jei viskam atlikti turėčiau vos porą valandų.
laikas išmokstamas paskirstyti tada, kai jo turima mažiausiai. na ir kas, kad nuolat jaučiuosi neišsimiegojusi, kad nuolat nervinuosi dėl kažko ir nepadarau visko iki galo. na ir kas, kad vėluoju. taip, tai tas niekam tikęs įtemptas gyvenimo ritmas, kuris, mano akimis, nėra teigiamas dalykas, tačiau tai mane motyvuoja ir skatina.
man patinka viską susiplanuoti, kad nė kruopelytė laiko nenubyrėtų šalin. man patinka susidarinėti kvailas dienotvarkes ir pasižymėti visus įvykius, kad niekas neliktų pamiršta.
man patinka gyventi ir jausti. susidurti su nemalonumais ir juos įveikti. tačiau man nepatinka ta apatija ir keistas, bjaurus jausmas, kuris aplanko tada, kai laikas, mano sukurtas laikas, liekas tuščias arba jame atsiranda nuodingų burbuliukų. o šiems, savo ruožtu, taip lengva nuodyti mane.
keičiam.

0 pastebėjimai: