BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010-11-28

karinutė: viskas priklauso ir nuo manęs pačios

sveiki. šiandien noriu jums pateikti dar vieną interviu. šįkart jis iš karinos. nežinau ar turiu teisę tuščiažodžiauti apie ją, nes jos įrašai ir atsakymai patys kalba už save, tad ilgai jos neliaupsindama leidžiu pasimėgauti atsakymais.

L: Kaip pradėjai domėtis manga, anime ir kuo tave tai žavi?
K: Nepasakyčiau, kad aš labai jau taip ir domiuosiu. Tiesiog man tai primena tuos senus laikus, kai su sese žiūrėdavom "Drakonų kovas", o tėvai sakydavo, ką čia per nesąmones žiūrim. Dar ir dabar turiu visą drakonų kovos lipdukų kolekciją, ir ji kvepia kramtomąja guma. Taip pat tai man primena ir mano buvusią geriausią draugę, nes tai buvo bene vienintelė mergaitė, kuri tuo metu irgi žiūrėjo "Drakonų kovą". Žinoma, tada  nežinojau, jog tai anime. O kada rimtai sužinojau, kas tai yra nė nepamenu, tikriausiai prieš kelis metus. O žavi mane labiausiai patys anime paveikslėliai, kurie yra tokie mieli ! Tikriausiai nėra mielesnių padarėlių už anime veikėjus ir jų toookias spindinčias akytes.

L: Kas šiuo metu tau yra svarbiausia?
K: Och, sudėtingas klausimas, nes sunku išskirti kažką pačio svarbiausio. Bet manau, kad tai būtų mano šeima. Tikriausiai nė neabejodama iš ilgo sąrašo raudona spalva pabraukčiau šeimą.

L:Ar jau jauti Kalėdinę nuotaiką ir kaip įsivaizduoji, kokios šiemet bus tavo Kalėdos?
K: Deja, kad ir kaip norėčiau, bet Kalėdinės nuotaikos vis dar nejaučiu. Visi aplinkui tik ir kalba apie Kalėdas, o manęs tai kažkaip įpatingai neveikia. Na, nejaučiu to virpuliuko širdyje, nors tu ką.
Praeitais metais Kalėdos nebuvo ypatingos, todėl norėčiau, kad šiais metais jos būtų nors kiek geresnės. Žinoma, aš pati pasistengsiu, kad taip būtų, nes juk viskas priklauso ir nuo manęs pačios. Kaip nusiteiksiu, taip ir bus.

L: Tavo gyvenimas 24 valandos, kaip ir kam išskirtstytum šias valandas?
K: Visų pirma, tai nei vienos sekundės nepaskirčiau miegui. Kadangi per 24 valandas neįmanoma nusigauti iki Australijos, tai mesčiau šią mintį iš galvos. Susirasčiau žmogų, kuris moka valdyti oro balioną ir, žinoma, turi jį. Tuomet skrisčiau tuo oro balionu ir aplankyčiau visus savo draugus, kurie gyvena ne taip arti manęs. Taip pat per tas dvidešimt keturias valandas dar turėčiau spėti iškepti kokį nors skanų ir ypatingą tortą. Tikriausiai kitą dieną į šį klausimą būčiau atsakiusi kitaip, nes taip man norisi dabar. Teisingiausias atsakymas, matyt, būtų paskutines 24 valandas norėčiau tiesiog gerai praleisti laiką arba kaip mano protas sugalvos, jis gali sugalvoti galbūt ką nors įdomaus : )

L: Rašei: "Dievinu pavasarį, gėles, mėnulį, žvaigždes, lietų ir muziką.." Kuo kiekvienas tas dalykas Tau ypatingas? Ką primena? O galbūt galėtum juos sudėlioti vietomis - kuris pirmas, antras, šeštas?
K: O, Dieve, aš kartais net pamirštu, kad pas mane taip parašyta! Tikriausiai kiekvienas iš jų man ypatingas tuo, kad aš juos galiu pasiversti simboliais. Imti ką nors rašyti, tarkim apie gėles, bet galvoti apie ką nors kitą. Kiekvieną iš jų galėčiau suskirstyti poromis: pavasarį su gėlėmis,  mėnulį su žvaigždėmis, lietų su muzika, bet jokiais būdais negalėčiau jų suskirstyti vistomis. Visi jie svarbūs vienodai, visais šiais dalykais galiu kalbėti apie save netiesiogiai. Pavasaris ypatingas tuo, nes pavasarį aš gimiau, o gėlės... na, jos tiesiog neatsiejamos nuo pavasario ir viso mane taip žavinčio gamtos žydėjimo. Mėnulis vienintelis nakties šviesulys, žvaigždučių tėvas, kuris naktį padaro gražesnę, nes man nepatinka tamsios naktys. Kartais, kai šviečia mėnulis(apsimeskim, kad jis tikrai šviečia), man būna daug ramiau miegoti.O žvaigždės man siejasi su naktinėmis svajonėmis. Jų tokia pati galybė, kaip ir svajonių. Lietus ir muzika- melancholija. Man patinka lietus, nors jis ir kelia šiokį tokį liūdesį, kaip ir mano klausoma muzika, kurios negaliu neklausyti. Ir dar! Pavasaris man primena artėjančią mokslo metų pabaigą, gėlės, žinoma, narcizus augančius mano kieme, mėnulis- naktinį pasivaikščiojimą, žvaigždės- kiekvieno žmogaus sielą, lietus- tylų barbenimą į skardinį namo stogą, muzika- visus garsus, kuriuos tik man pavyksta išgirsti.

L: Ar galėtum save pavadinti keistuole? Kodėl?
K: Mano viena klasiokė visus vadina keistuoliais dėl kokio nors dalyko.Žinoma, ji kalba nerimtai. Iš jos tai skamba taip mielai, lyg koks komplimentas. Man sakė, kad aš keistuolė, nes man patinka matematika. Bet savęs negalėčiau pavadinti keistuole. Na, keistuoliai yra keistuoliai. Abejoju, kad mano elgesyje ar kokiose savybėse galima įžvelgti keistumą. Bet šiaip manau, kad keistuoliai yra kieti, nes jie kažkuo išsiskiria iš kitų ;D

L: Ką norėtum gauti dovanų Kalėdų proga?
K: Tiesą sakant, norėčiau dviračio, bet kadangi dabar žiema, tai niekas man jo nepirks, o panrėjus išbandyti jo patvarumą, atsirasčiau ligoninėje. O šiaip man labai patiktų gauti sausainių su pienu, nes visi tik tam kalėdų seneliui juos palieka. Na, jei ne sausainių, tai bent jau saldainių "ku kū" ar "misu". Viso kito, ko noriu, niekas negalėtų supakuoti į dovanų popieriu ir perrišti kaspinu.
Pasakyčiau, kad dar Lauros noriu Kalėdų proga, bet patylėsiu ;DD


L: Koks personažas, iš tavo skaitytų knygų, sukeltų tau didžiausią baimę, jei tik atgytų? Kodėl?
K: Niekada apie tai negalvojau. Sunku pasakyti, nes dabar nepamenu nei vieno, kuris išvis man keltų baimę. Kažkaip nebaisūs man jie visi. Nebent tos laumės ir velniai iš pasakų.

L: Su kokiu žmogumi šią akimirką norėtum susitikti labiausiai?
K: Su Laura, nes aš visuomet noriu su ja susitikti.

L: Ar kada nors buvai įsimylėjusi? Ar tiki meile? Jei taip, kokia ji?
K: Jei ir buvau, tai labai seniai ir ta meilė buvo tokia graži ir vaikiška, nes tai buvo mano geriausias draugas. Dabar mes tiesiog draugai. Tikiu meile ir manau, kad ji priverčia žmogų daryti kvailystes ir kažkaip sukvailėja jis nuo tos meilės, nes aplinkui nieko kito nebemato. O ta meilė turėtų būti tokia graži kaip žydinčios gėlės žiedas. Kiekvienais metais pražysti vis gražiau ir stipriau, o kartais tapti kaktusu, kad žydėtų ir žiemą.

L: Ar svajoji greičiau baigti mokyklą? Ko tau labiausiai truks ją baigus?
K: Oi, kaip nesvajoju aš greičiau baigti mokyklos. Amžinai norėčiau būti kokia nors aštuntokė. Kol kas nemanau, kad man ko nors truks ją baigus, bet geriau pagalvojus, tai tikriausiai linksmųjų klasiokų, kurie pamokas padaro įdomesnes ir priverčia net mokytojus nusijuokti.

L: Ar esi prietaringa? Koks prietaras yra keisčiausias, kurį esi girdėjusi?
K: Taip, kartais esu prietaringa. Ypač tikiu prietaru, kad pakštis garsiai atsitrenkęs į namo langą atneša nelaimę, nes taip visuomet būna. Jau ne vieną paukštuką esu palaidojus, nes kažkaip mėgsta jie kartais trankytis į mūsų langus.
Keisčiausias ... gal tas su tuščiais kibirais. Suku būtų dabar pamatyti žmogų su kibirais išvis.

L: Kokio žanro knygas tau skaityti patinka labiausiai? Skaitai laikraščius, žurnalus?
K: Žinoma, kaip ir daugeliui romanus. Esu kvailų meilės romanų mėgėja. Sakyčiau, kad skaitai laikraščius, bet mūsų fizikos mokytojas sakė, kad mūsų miesto laikraštis yra skelbimų lenta, tai reiškia, laikraščių neskaitau. Nemėgstu žurnalų, kurie rašo tą patį per tą patį, skelbia visokias paskalas ir panašiai. Skaitau tik vieną žurnalą, kuriame tikrai nepamatyčiau kokių olia lia pupyčių.

L: Kas tau tikia didžiausią džiaugsmą?
K: Et, mažai kas mane džiugina, bet aš stengiuosi džiaugtis viskuo: saule, arbata, geru pažymiu ar praeivio šypsena. Tikriausiai daugiausiai džiaugsmo teikia netikėtumai: nelauktas pasiūlymas, mamos nupirkta knyga. Dar labai džiaugiuosi, kai kur nors išvykstu.

L: Be kokių technikos priemonių galėtum išgyventi?
K: Laisvai išgyvenčiau be televizoriaus, mikrobangų krosnelės, spausdintuvo, skalbimo mašinos, lempų (juk yra žvekės!), elektrinio virduliuko. Manau galėčiau juos kaip nors pakeisti kitkuo. Manau, kad ir be kompiuterio tikriausiai galėčiau, bet tik tikriausiai.

L: Kokį žaidimą mėgsti žaisti labiausiai?
K: Žinoma, UNO ! Dar "Alias" vienas iš mano mėgstamiausių.

L: Kaip gali atrodyti tavo tobulas vakaras?
K: Du varianai:
1.Draugė/-as + jūra + žvaigždėtas dangus + šiltas vėjelis + arbata/kakava + ramumas + tylūs pasakojimai = tobulas vakaras
2. Draugė/-as + lietus + kambarys + arbata/kakava + tylūs pasakojimai = tobulas vakaras

L: Jei galėtum atsisakyti kokio nors jausmo, koks jis būtų?
K: Manau, kad staigus pyktis.

L: Koks buvo keisčiausias kada nors sapnuotas sapnas?
K: Hm, tikriausiai tas, kuriame aš buvau nėščia xD Viso sapno metu buvau nėščia ir galiausiai pabaigoj turėjau vaiką. Gaila, nepamenu, tai buvo mergaitė ar berniukas.

L: Ar galėtum sudaryti tau labiausiai patikusių knygų penketuką?
K: Šiuo metu tai būtų(bet ne pagal eilę):
1.H.Murakami "dansu dansu dansu"
2.E.M.Remarkas "Triumfo arka"
3. J. Ivanauskaitė "Nežaiskite su mėnuliu"
4. C.McCullough "Erškėčių paukščiai"
5.J.Picoult "Mano sesers globėjas"

L: Mėgstamiausia citata.
K: Kai tu tikrai ko nors trokšti, visas pasaulis slapta tau padeda įgyvendinti šį troškimą. (Paulo Coelho"Alchemikas")

L: Pasirink: lietus ar sniegas? Vasara ar žiema? Lietuvių kalba ar angalų kalba? Filmas ar knyga? Vakarėlis ar ramus vakaras? Medus ar cukrus? Naktis ar dienas? Arbata ar kakava? Daug ar mažai? Lietuva ar kita šalis?
K: Lietus. Vasara. Lietuvių kalba. Knyga. Ramus vakaras. Medus. Diena. Kaip kada, dabar kakava. Mažai. Lietuva.

0 pastebėjimai: