BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010-10-20

susipažįstam - ieva!

sveiki. šiandien, kaip jau tampa įprasta, pristatau jums dar vieną žmogų, kurį laikau tinkamu mano blogui. ieva, man niekada neatrodė verta dėmesio. priešingai, asocijavosi su tokiomis ir anokiomis merginomis, į kurias paprastai esam linkę žiūrėti kaip į klounus cirke. tačiau tai yra internetas. įrašas po įrašo ji išpūtė negatyvumą ir net brūkštelėjo reto egzemplioriaus apybraižą.
pati, recendzuodama ją, iškėliau gana dviprasmišką nuomonę. ką apie ievą manote jūs? susidomėjote? spauskite !

APIE NUOJAUTĄ

Šiandien rakindama buto duris prisiminiau šitą susivijusių siūlų reikaliuką. Ir tai įvyko dėl to, kad taip norisi, jog būsimas įrašas būtų bet kur, tik ne mano blog'e.
Taigi tegul tai bus mano improvizacija laisva tema.
O iš tiesų pasinaudosiu galimybe išsirašyti, ką tik aš, turbūt, suprasiu.
Mano galvoje tiek minčių po vakar. Aš netgi naktį klausiausi muzikos ausinuko, kas reiškia sielos audras.
Moteris tokia būtybė, audringa.
O kai atėjo žinutė, pagalvojau, kad geriau jau ten būtų parašyti žodžiai iš mano minčių, nes kitaip gali būti, jog situacija pakryps netikėta linkme, labai netikėta.
Ir kaip aš nustebau, ir kaip šoktelėjo širdis, kai ekrane perskaičiau žodis žodin...tai, ką reikia.
Tai reiškė tik tai, kad subangavo ramybės jūra tik trumpam.
O prieš tai susapnavau. Susapnavau kas bus.
Nes kam gi aš sapnuočiau kažin kokį seną klasioką, apie kurį negalvoju veik niekada.
Ir bites.
Ir grąžtą dantų.
Kažin ką apie tai pasakytų Froidas.
Tik tam, kad jis simbolizavo tai, kas buvo.
Mažos bangelės dar raibuliuoja šiandien.
Bet vakar aš vėl jaučiausi penkiolikos. Tikrai taip.
Ir man nereikia jokių įrodymų, kad tai tiesa, nes ta nuojauta, kuri stebina, ta nuojauta, kuri duota tik moterims, kurios moka išjungti visą savo racionalumą, kai reikia, o gal tik tokios moterys kaip aš arba jūs JAUČIA.
Pavojinga yra jausti, kad visas pasaulis tau po kojomis, bet, kas keista - tai dar manęs nė karto neapvylė.
O dabar aš gavau savo mylimo vyro žinutę. Jis visada geriausiai žino, kada sudėlioti reikiamus akcentus. Vyriškoji nuojauta?

0 pastebėjimai: