BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010-10-10

ne rytoj

nauji mokslo metai, nauja mokykla ir trūkumas.
valios?
motyvacijos?
pastangų?
laiko?
galbūt.
bet kuriuo atveju taip būti neturėtų. prabėgo mėnuo. jau ir antras baigia įpusėti. laikas baigti skaičiuoti mėnesius, kiek liko iki mokslo metų galo. laikas susiimti ir pradėt mokytis. laikas grįžti prie senųjų darbų ir tradicijų. mano pareigos yra pakankama motyvacija. mano kūryba, mano ateities kūryba, turi būti pakankama motyvacija. mano iliuzijos, pinamos kiekvieną vakarą padėjus galvą ant minkštos pagalvės turėtų būti pakankamai stiprios tam, kad primintų dėl ko viską dariau iki dabar.
mėnuliui ir žvaigždėms esant mano liudininkais, pasižadu, kad išbraukiu iš savo žodyno visus rytoj, tuoj, už valandos, už penkių minučių ir pasilieku tik dabar. susikaupiu ir kimbu į darbą. jei aš noriu, o noriu, galiu. jei nemoku dabar, greitai išmoksiu. jei yra blogai, bus gerai. tai laikina.
kodėl?
aš taip pasakiau.
ne rytoj.