BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010-10-30

brolis ir sesuo

vėl vakaras. ilgai lauktas. tuščias.
visą dieną ketinau rašyti šį įrašą, o kadangi jis yra jubiliejinis - 200 - norėjau parašyti ir kažką prasmingo, savo. norėjau parašyti kažką džiugaus, bet pagalvojau, kad jei esu ne tokios nuotaikos, tai neveidmainiausiu ir rašysiu apie tai, kaip iš tikrųjų jaučiuosi. o vis dėlto gavosi taip, kad aš jaučiuosi laiminga.
galvojau, kas gi yra ta pilnatvė, ko reikia, kad galėtum jaustis laimingu. banalu, bet laimės ieškojimas yra dažniausiai pasitaikantis tikslas žmogaus gyvenime.
mano atsakymas atėjo greitai - reikia to, ką turiu dabar.
ką aš turiu?
truputį liūdesio, truputį problemų ir nelaimių, truputį nevilties, bet daug daugiau tikėjimo, susižavėjimo, meilės. truputį to, truputį ano, kad mano patiekalas nebūtų nei per sūrus, nei per saldus. tai nėra harmonija. tai kažkas kito, ko negalima apibrėžti taip lengvai, kaip apibrėžiam kasdieninius dalykus. galbūt tai džiugesys, kad esi, kad kažką turi, kad darai, kad savo buvimu kuri ir gali valdyti. tai smagumas, kad kažkam esi paslaptis, kad gali kažko siekti, kad tu gali kilti, jausti, bijoti, prarasti ir atrasti, kad gali pamatyti ir išgirsti, o paskui galvoti arba visai negalvoti.
laimė ir gyvenimas yra brolis ir sesuo. kartais jie susipyksta, kartais eina koja kojon, tačiau jie niekada negali būti atskirai. dabar jie kartu. tokie ir liks.

0 pastebėjimai: