BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010-09-20

interneto, "siūlai", susivykit

bene kiekvieną dieną praleisdama kaune aš nuolat pamatau pažįstamus veidus, kurie, deja, manęs nebeatpažįsta. o aš ir pati nesijaučiu pakankamai drąsi, kad prieičiau ir sakyčiau: labas. prieš ~ 3 - 4 metus stovykloje merkurijus tu buvai mano vadovė. tačiau asmeniškai aš norėčiau tai išgirsti, o jūs?
tad tam, kad būtume įsidėmėti, kad apie mus žinotų ne tik tėvai, broliai ir seserys, bet ir žmonės iš šalies, kuriems nejaučiame priešiškumo, sugalvojau (o šiek tiek ir nuplagijavau) keletą idėjų.
pateikiu sąrašą žmonių, kuriuos norėčiau įtraukti į šį "žaidimą". labai lauksiu jų laiškų į savo el. paštą (laurarmntt6@gmail.com) arba atsakymų/pasisakymų komentaruose, kur taip pat galėsite nurodyti elektroninio pašto adresą. užtikrinu, kad duomenys paviešinti nebus, o "pažaisti" bus įdomu.
ieva (nekalbadienis.blogspot.com/)
rasa (worldthroughmyeyesismuchbetter.blogspot.com/)
agnė (inmyhappyfantasyworld.blogspot.com/)
mėnulių alėja (o štai, net vardo nežinau! menuliualeja.blogspot.com/)
donata (donatospasaulis.blogspot.com/)
kol kas tiek tų, kurių el. paštų, į kuriuos bus atsiųsta platesnė informacija,  adresų neturiu.

2 pastebėjimai:

Sandra rašė...

o kur aš? :DD

tokios nėra rašė...

sandra, tavo email'ą aš ir taip turiu. xDD
p. s. ačiū donatai ir ievai už atsiųstus elektroninius paštus. kitų prašau atsiliepti.