BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010-09-12

gyvensim, kol saulė bus aukštai

šįryt pabudau šviečiant saulei. prisiminiau, kad tokiu tveju reikia nusišypsot ir nors ta šypsena iš pradžių buvo tik įprastinė, vis dėlto suveikė. kildama iš lovos sumečiau šiandienos veiksmų planą, o pirmu numeriu pažymėjau ne anglų mokinimąsi, o darymą to, kas anksčiau teikdavo man džiaugsmo, tačiau buvo jau seniai pamiršta.
eisiu pasivaikščioti, o su savimi išsigabensiu fotoaparatą. piešiu ant popieriaus, veido ir rankų. karpysiu drabužius ir prisiuvinėsiu jiems naujas detales. rašysiu, nes tai padeda man ištuštėti, nes jau seniai paslapčia prisipažįstu, kad laisviausia jaučiuosi tada, kai galiu rašyti. iškuisiu visus kambario kampus, nes ten nuolat slepiasi seniai pamiršti, bet daug sentimentų turintys daikteliai.
šiandien aš nuleisiu negirdom visus nemalonumus ir paburnosiu tik vėlai vakare, kai reikės imtis anglų kalbos, kai reikės gerokai pavargti mokinantis mintinai tai, kas man yra neįmanoma. tačiau dabar aš klausysiuosi rudeninių garsą, ilsėsiuos nuo paprastumo ir nuobodumo, nuo dienų, kai laikas išnyksta kaip dūmas ir tu nejauti, kad šiandien išvis egzistavai.
šiandien gyvensiu, kol saulė švies visu pajėgumu. gyvensiu net jei ims ir praplius lietus, nes tikėsiuos, kad bus proga išlėkt pasitaškyt balose.

0 pastebėjimai: