BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010-08-01

pasiūlymai

kadangi vis dažniau aš sakau sudie kompiuteriui, o prie jo lieka nemažai žmonių, su kuriais man patinka kalbėtis, tačiau trūksta laiko, nes nesinori jo viso leist suryti šiai stebuklingai dėžei, noriu pasiūlyti norintiems pasikalėti, parašyti man laišką.
galite tai padaryti rašydama į kiek juokingą mano email'ą - laurarmntt6@gmail.com, kur jums tikrai bus atsakyta, arba nudžiuginti tikru, šiugždančiu popieriniu laiškeliu, kurį paštininkė įmestų į senąją mano pašto dėžutę. norėdami parašyti realų laišką, ant balto popieriaus, kuriame nugultų ir nostalgiją bei meilę sukeltų jūsų raštas, parašykite tai komentare arba tam pačiam email laiške, kad atsiųsčiau jums adresą.
argi ne gera būtų atsidarius elektroninio pašto dėžutę rasti ne tik facebook pranešimus, bet ir laišką, kuriame nuoširdžiai pasiteirautų kaip gyvenate, kas naujo. argi nebūtų šaunu įsitaisyti maloniausiame širdžiai kampelyje su dailiu baltu vokeliu rankose, kurį atplėšus pažirtų kito žmogaus mintys, idėjos bei pasiūlymai, pasakojimai ir tie patys geri klausimai: kaip sekasi?

4 pastebėjimai:

Karina rašė...

O negalima parašyti sms kokią 4 ryto? ;D

Mėnulių alėja rašė...

Nesusilaikiau nepasidalinusi patirtim: šiais elektroniniais laikais popierinis laiškutis teikia tiek džiaugsmo, bent jau man. Nerealiausia draugystės sukaktuvių dovana buvo gaut JO laišką, ranka rašytą, ne spausdintą... Juk tokie laiškai ir tokie žodžiai TOKIE tikri. :)

tokios nėra rašė...

karinute, žinoma. bet nesu tikra, kad atrašysiu ;D.
mėnulių alėja, žinau. : )
dabar pati sėdžiu net prakaituoju kaip įnirtingau rašau laišką draugei. permetu akimis laiškų dėžutę ir matau, kad reik atrašyti dar trims žmonėms, o ryt jau skubėsiu į paštą išsiųsti dviejų atsakytų. myliu tikrus laiškus, todėl ir noriu, kad dar daugiau žmonių tai išbandytų. : )

Donata rašė...

Atsiųsk man savo adresą per PM forume. Svarbiausia - atsiųsk ir lauk laiško ;)*