BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010-08-02

learn, learn, learn

visada sakiau, kad turėdamas tikslą, žmogus jaučiasi gerai.
štai dabar aš tiesiog nesitveriu savame kailyje, nes turiu daug tikslų, norų ir idėjų. turiu daug ryžto. turiu galimybes. ko man dar reikia? paskatinimo? ir šį turiu, kai prisimenu tas nuostabias, per šešioliką gyvenimo metų sukauptas akimirkas, keitusęs mano gyvenimą iš pagrindų.
meluoja tie, kurie mano, kad žmogus negali pasikeisti per penkias minutes, kad jis juokauja, kai rašo kas savaitę, jog pasikeitė. gyvenimas pernelyg nenuspėjamas, kad leistų gyventi tą patį gyvenimą ir likti tokiam pačiam visą laiką! kiekvieną minutę mes keičiamės, nes sulaukę staigmenų, likimo akibrokštų, kurie daro mus geresniais ar blogesniais, laimingesniais ar liūdnesniais, optimistiškesniais ar pesimistiškesniais. kiekviena sutikta diena mus pakeičia, tačiau ir dienų, ir žmonių yra tiek daug, kad tie pasikeitimai dažnai tampa nereikšmingais ir nepastebimais. ypač tada, kai gyveni nesugerdamas į save visų įspūdžių, naujienų, vaizdų, garsų ir kvapų.
laikas dabar man tarsi stovintis. aš gyvenu tik pasimėgavime ir malonume, kadangi dabar viskas gerai. nesupraskit klaidingai: man bloga dėl to, dėl ko buvo ankščiau - suardytų šeimų, žalingas priklausomybes turinčių žmonių, nuskriaustų vaikų, skurdo, bado, išnaudojimo, diskriminacijos, ekologinių problemų ir dar milijardo priežasčių. man vis dar negera dėl savo pačios (ir kitų, žinoma) nesėkmių, tačiau aš vis bandau priimti tai, kaip pamoką. atrasti tame pliusų ir vis dažniau man tai pasiseka. imu gebėti atrasti juokingiausių argumentų, pasiteisinimų ir paaiškinimų. nuo nelaimių apsidangstau naujais planais, darbu ir jaučiu kaip viskas palengvėja, palieka kūną ir dingsta visas sunkumas.
net mokytis gali būti saldu, kai mokaisi džiaugtis, mokaisi gyventi taip, kaip tau patinka ir kaip tau gera.  šiandien šis mokslas nėra brukamas per prievartą. jis tiesiog yra ir kiekvienas jį priėma taip, kaip moka.
skubu baigti tik dėl to, kad man norisi viską, ką ką tik sugalvojau, užsirašyti  kitur. į slaptą, tik man prieinamą sąsiuvinuką, kur niekas negali rasti manęs.

3 pastebėjimai:

Simona. rašė...

'aš gyvenu tik pasimėgavime ir malonume, kadangi dabar viskas gerai.' kaip man patiko šitas!!! Apskritai kaip aš džiaugiuosi, kad tu jauti pasitenkinimą tiesiog iš kasdienybės, iš gyvenimo, iš kiekvieno dalyko iš kurio sklinga gėris. Kaip norėčiau taip mokėti! rašyk, rašyk, rašyk!

tokios nėra rašė...

tu pasakei tai, ką aš norėjau pasakyti, daugiau geriau už mane pačią! "tu jauti pasitenkinimą iš kasdienybės." nes randu joje ne rutiną, o stebulus.

Simona. rašė...

Būtent. Vien tai, kad tu sugebi taip elgtis yra stebuklas!