BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010-07-31

stop mark

žmonės sako, kad mergaitėms reikia berniukų.
aš ne mergaitė? man jų nereikia. aš nepratusi sulaukti jų dėmesio ir visai to nenoriu. o sulaukusi, net ir juokais, jaučiuosi nejaukiai.
sulaukiau vieną dieną, nepaisant siunčiamų signalų, kad man to nereikia, ir pasijutau kaip baisi pasileidėlė.
man nereikia, kad manimi rūpintųsi ir per lietų apklotais dengtų taip tarsi būčiau cukrinis avinėlis. nesu gražuolė barbora, kuriai reikia dėmesio ir užrakinimo kambary, saugant nuo pavojų.
meilė ir romantika man nepatinka ir jau amžinybę stovi priešingoj fronto linijoj. dėl dievo, neverskit manęs jaustis kalta ir dar bjauresne, kai reikia girdėt banalius žodelius ir stabdyt save, kad nepradėtum keiktis, kaip iš pragaro į žemę atkopęs velnias.
kam reikalingi vaikinai, jei yra draugai, su kuriais gali kalbėtis dieną ir naktį, kuriais gali pasitikėti ir neabejoti, kad dailesnis sijonas nesuvilios ir nepaliks įskaudinto.
iš žmonių, nepaisant jų lyties, man tereikia pokalbių. galėjimo šnekėtis iki nukritimo be įsipareigojimų, išskyrimo ir idiotiškų žvilgsnelių, kada tu vaikštai apsitaškęs nematomomis meilės seilėmis.
neverskit manęs jaustis kale.

1 pastebėjimai:

Donata rašė...

Manau, kad jeigu taip dabar jautiesi, neleisk, kad kas nors gadintų tau nuotaiką ir tiesiog gyvent taip, kaip tau atrodo gerai, kaip nori. Nežinia, kas bus toliau, gal tavo nuomonė keisis, gal ne, bet esi visiškai normalus žmogus, neturi dėl to sukti galvos. Vieniems romantinka patinka, kitiems ne - tai tavo pasirinkimas ;) Niekas kitas negali priversti tavęs jaustis blogai dėl vieno ar kito tavo sprendimo ar būdo bruožo.