BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010-06-05

per amžius

kartais pavargstu save apgaudinėti, kad viskas tik gerai arba tik blogai. vidutiniškų situacijų aš nenoriu. noriu galutinai atmazgyti mazgą nuo mane paralyžiuojančių draugysčių, neigiamą įtaką darančių pažįstamų. aš žinau, kas, mano nuomone,  yra gerai, kokia esu, ko noriu, bet viską maišo tariami žodžiai. nebetikiu nė vienu, kartais net savu, nes ištarus, pažadėjus, o vėliau tikrai pažinus, noris galvą nusikąst iš liūdesio ir apmaudo: kam tikėjau, kam melavau ne kitam, o sau pačiai. juk taip ir būna visuos tyruos jausmuos, pasibaigiančiuos tragedija. žadėjai, tikėjai - triokšt patriokšt ir nieko nėra. tik skausmas, tuštuma, kartais prisiminimas, nostalgija ir sentimentai, ir pamoka, iš kurios nepasimokoma.
šiandien yra daug bjaurių dalykų, kurių gal rytoj jau nebus, dėl šio įrašo, dėl manęs, dėl tūkstančio vienos priežasties.

0 pastebėjimai: