BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010-06-22

pasiduok ir atsirask

ne tuščia, bet ir kalbėti negalinti.
(o gal nerandanti su kuo?)
pasiilgusi, bet nežinanti ko.
(o gal nenorinti pripažinti?)
ieškanti, bet kažin ar esanti pametusi.
(o gal niekada neturėjusi?)
tikinti, bet nežinia ar tai egzistuojantis dalykas.
(o ar tokiu negalima tikėti?)
 galinti, bet nepasitikinti.
(o gal paprastai meluojanti?)
norinti, norinti ir norinti!
(o ar dedanti kokias nors pastangas?)
klausianti, bet ar ieškanti?
(o gal nevisi dalykai turi būti ieškomi ir juolabiau atrasti?)
besišypsanti, tik kuo?

nežinau, kas vyksta.
gal nieko potencialaus. tiesiog net iš koto verčiantys dalykai praeina pro mane kaip per tuštumą, kaip žodžiai beriami į sieną. jaučiu, kad su tuo jau esu susitaikiusi. kaip su dar daugybe kitų dalykų.
esu čia, bet pačios sukurtas šešėlis klaidžioja daugely metų preiky. kartais pamojuoja liesa rankele iš praeities, bet niekada iš dabarties, iš čia, kur tikrai tikrai esu. ar bent kūnas dūli. negera gyventi, jaučiant baimės ir laukimo pirštus ant gerklės, žinant kiek nuo ko priklauso ir nieko nedarant. būtent, nieko nedarant. man reikia įkvėpimo, reikia pakilimo, kad galėčiau įkvėpti tyro vasaros oro, prisotinto padaužos vėjo ir kaitrių saulės spindulių, lietaus kvapo ir už širdies griebiančios žalumos kieme. po to aš vėl galėsiu žingsniuoti tvirtais ir džiugiais žingsneliais, į viską spoksoti su pasimėgavimu, o mintyse kurti apibūdinimus ir austi trapias mintis savo gyvenimo papuošimui.
pasiduok ir atsirask, nes prisiekiu, kad vis tiek rasiu, įkvėpsiu ir džiaugsiuos!

0 pastebėjimai: