BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010-05-07

aš galėčiau, nes

Būti mokytoju, mano nuomone, tai ne tik gerai uždirbti. Būti mokytoju - tai būti atsakingu už pasaulio ateitį, už kiekvieną vaiką. Būti mokytoju – suprasti šios profesijos svarbą ir nepalūžti.
Aš galiu būti mokytoju ne dėl to, kad mano pažymių vidurkis visai neblogas, kad tai man atrodo paranku financiniu požiūriu.
Aš galiu būti mokytoju, nes galiu būti griežta ir atlaidi – moku rasti pusiausvyrą. Esu atsakinga ir komunikabili, turiu tvirtas vertybes, liberalų požiūrį. Esu tolerantiška, kantri ir pakanti, linksma, bendraujanti ir rimta. Myliu vaikus ir visa esybe noriu jiems padėti pereiti vieną iš sunkiausių gyvenimo periodų.
Tvirtai tikiu, jog pedagogu būti verta. Man nerūpi šios profesijos užmokestis, populiarumas ar priimtinumas visuomenei. Aš neieškau lengvabūdiškumo ir paprastumo. Man svarbiausia yra padėti žengti tolyn vaikams, darant mažiau skaudžių klaidų, nes neretai būtent paauglystėje nutinka taip, kad vaikai palūžta ir neišgyvena savų problemų. Aš puikiai suprantu, kaip svarbu mokiniui turėti gerą mokytoją, kokių tikrai reta. Nevisada tėvai supranta ir geba padėti savo atžaloms, todėl esu įsitikinusi, kad mokykloje vaikas turi gauti ne tik programinę ir sausą medžiagą, kurios gatvėje panaudoti negalės, bet išmokinti gyventi, įskiepyti vertybes ir moralumą.
Kiekvienas mokinys nori ir turi būti įvertintas, suprastas ir atrastas. Esu įsitikinusi, jog blogų, nemokytinų ir degradavusių vaikų nėra. Jie tokiais padaromi dėl aplinkos ir suaugusių žmonių neatsakingumo. Noriu, kad tai keistųsi. Noriu prisidėti prie vaikų moralės ugdymo, nes vaikai yra pagrindinė visuomenės grandis, žmonių lūkesčių židinys. Vaikai yra žavesys ir stebuklas, kuris turi būti vertinamas ir saugojamas.
Anot Gliokler, ne vaikai sunkesni, bet sąlygos, kuriomis jie auga, darosi vis sunkesnės. Esu pasiryžusi šias sąlygas keisti ir negailėdama savęs dirbti su vaikais - pasaulio turtu.
Manau, kad dėl savo pažiūrų ir pačios išgyventų įvykių mokykloje, aš suprantu, ko reikia besimokančiam vaiku. Išmokyti vaiką reikia ne suaugusiam niurzgai, o žmogui, tikrąją šio žodžio prasme, su atvira širdimi, ryžtu, užsidegimu, rimtumu ir vaikiškumu. Esu tikra, kad galiu dirbti šį darbą nepailsdama, nes tai mano gyvenimo tikslas.

4 pastebėjimai:

Karina rašė...

Ir jeigu tu būtum mokytoja, o aš turėčiau vaikų, tai jie būtinai mokytųsi pas tave ;D

laura rašė...

vargu ar galėčiau gauti geresnį komplimentą.

Simona. rašė...

šaunuolė! Aš asmeniškai negalėčiau, nes netūrėčiau kantrybės, bet tu manau tikrai sugebėtum.

laura rašė...

ačiū. dar vienas komplimentas, kurio niekada nepavadinsiu nuvalkiotu ir ilgai prisiminsiu.