BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010-04-01

tunelio lempute, užsidek!

"kas įžiebė šviesą tavyje, staiga virs tavo šešėliu - iš krūtinės širdį išraus ir suplėšys kūną gabalais" - vieni iš teisingiausių žodžių, iš kada nors mano girdėtų. gal kažkam pasirodys, kad valdausi pernelyg negatyviomis mintimis, bet aš tikrai taip manau.
man įžiebė šviesą, širdy ugnis liepsnojo, bet visa tai baigėsi ir prasidėjo nauja era - draskymas, plėšymas į gabalus. ir taip visada. žingsnis po žingsnio, po puikių pradžių, ilgų nuostabių vakarų, pažinčių ir švelnių jausmų susisukimo vėl atsiranda tas pats - koktus skausmas ir tūkstančiai mano gabaliukų.
galingi mes, žmonės, esam. sugebam siekti užsiprėžtų tikslų, jei tik tvirtai pasiryžtam, sugebam skaudinti ir kankinti, jei tik tai mums atrodo priimtiniausia ir šis smagus užsiėmimas stovi pirmoje vietoje tarp mūsų prioritetų. o ar yra tokių, pas kuriuos number one būtų pacifizmas? tų, kurie sudaro ~ 1% gyventojų neskaičiuokit. arba ten anegdotas, arba visi jie svajonių šaly (emigruokim, tad, nes net nebejuokinga lietuvą tokiai prilygint).
jaučiu, kad paskutinį kartą jai dėkoju, nes naujos taurės specialiai nebepirksiu, kaip ketina daryti karolina. gana man gabalų - nežinau kada senus susidėliosiu į vietas, o tau vis negana draskytis.taškas po taško, lopas po lopo aš siųsiu ir pinsiu kūrinius tavo, tol, kol tavo asmeninė taurė vėl prisipildys. o tada ir vėl bus pradžia. ta pati, banali, nuobodi ir skaudi. o mano paveiklas tapysis neprašomas tol, kol drobė supliš. ar greit taip nutiks?
man jau reikalinga šviesa tunelio gale. viskas užsitęsė mano pusėj.  laura,  dosnia nebebūk. linksmybėms sukurti fyfopoliai.
puiku. šaunu. nuostabu. taškas


2 pastebėjimai:

Karolina. rašė...

šis įrašas buvo skirtas man?
jei taip, tai labai atsiprašau. puikios pradžios.. kiek jų mano gyvenime buvo! ak, nusišneku. vėl.
noriu, kad viskas būtų taip, kaip anksčiau. tačiau, kaip paskutiniu metu įsitikinau, norai ir svajonės vien tik ir lieka norais ir svajonėmis..
p.s. ir aš nepirksiu naujos taurės. neturiu jėgų vėl jos pildyti.

laura rašė...

ne, užtikrinu, jis buvo ne tau.